Amming

LilleMagen

Flørter med forumet
Hvor lang tid tar det før de skal ha mat første gang? Altså, før de skal til brystet første gang? De får vel erstatning i starten også, siden melka ikke trenger å være der med en gang?
Gruer meg masse til amminga[&:] redd jeg ikke får det til! Og det er jo så mange fordeler med amming, så jeg håper virkelig jeg klarer å holde ut til det er en lett sak...

Jeg ammet bare noen minutter etter at han var komt på brystet mitt rett etter fødselen. De skal ikke ha erstatning første tiden, du har jo råmelk som er kjempeviktig for de :) Det beste er nok å tenke positivt så går det sikkert bra med ammingen :)

Er ganske sikker på at hvis du tar kontakt med din jordmor så har de helt sikkert en film som heter "Bryst er best"! Har nettopp sittet og sett på den og den er veldig informativ og lærerik[:)] Godt tips om man føler seg litt usikker, noe som jeg gjorde/gjør[;)]

kjapt etter fødsel bynne kroppen din å produsere råmelk, d e den dæm får i sæ første gangen dæm sug fra puppan. mn deretter e d ikke sikkert dæm vil ha mat før d e gått nesten et døgn.. mn alle e forskjellige. e vel bare å prøv sæ fram og spør en av jm der. 

Back
Topp