Rosa89
Rosa89
Eg slet mye med ammingen sist, datteren min og eg fikk sopp.Brystvortene sprakk og hun gulpa blod etter meg, eg fikk aldri melk og etter 6 dager orka eg rett og slett ikke mer.Eg tenker tanken om og kun pumpe denne gangen da eg allerede har hatt sopp og begynt og blø av brystvortene.Da kom den vonde magefølelsen tilbake og "flashback" til alt smerten eg hadde på sykehuset i brystene.Ammingen var vond, brystene var vonde konstant og ja, alt var vondt bare med tanken på og legge babyen til brystet.Alt det i tillegg til smertene etter revning gjør meg rett og slett kvalm.Er det mulig og full pumpe, hvertfall noen uker så babyen får den første viktige melka?
Mitt sykehus er skikkelig nazi på amming og eg vet at de kommer til og slå salto når eg sier eg ikke vil amme, men det var rett og slett en skikkelig dårlig opplevelse for meg og eg vil heller kose meg fra dag en med babyen istedet for og lide meg gjennom flere dager med hyling på sykehuset.
Mitt sykehus er skikkelig nazi på amming og eg vet at de kommer til og slå salto når eg sier eg ikke vil amme, men det var rett og slett en skikkelig dårlig opplevelse for meg og eg vil heller kose meg fra dag en med babyen istedet for og lide meg gjennom flere dager med hyling på sykehuset.