Amming ute

Orkidee

Elsker forumet
Lurte på dette med amming ute. Nå har jeg øvd meg litt her hjemme og mulig det er rart spm men føler uansett det blir søl. Jeg trekker toppen opp, men da ender jeg opp med bar mage?? Når hun slipper kan stålen med melk stå alle veier og både hun ig jeg får oss en dusj.. Gode råd mottas ☺️
 
Legger alltid en gulpeklut mellom baby og pupp så jeg har den klar hvis det skulle skje.. Har mulighet til å dekke puppen og hvis man har behov for det :D
 
Ammetoppene fra Boob er geniale! Minimal blottlegging av brystet, samtidig som de ikke er i veien når barnet skal spise. Er på en måte todelt over brystet, så du drar en del opp og en del ned.
 
Ammesinglett under blusen :) Gulpekluter lett tilgjengelig!
 
Jeg har singlett under gensere/bluser/skjorter så jeg kan brette genseren opp (eller knappe opp bluse/skjorte) og så trekker jeg singletten bare ned på den aktuelle puppen (bruker vanlige singletter med spaghettistropper, lette å dra ned over puppen). Ammebh som jeg knipser av, og sitter jeg utsatt til ute så kanskje jeg slenger på meg et skjerf rundt oss begge så det blir enda mer skjult. Har alltid gulpeklut med meg overalt, legger denne på en måte under kinnet til F så eventuell melk hun søler renner ned i den istedenfor rett ned på klærne mine :) føler det funker ganske bra hva gjelder offentlig amming, gjort det en god del nå og har fått både teken på det og overkommet barrieren med å skulle "vise frem nakent bryst" offentlig ;)
 
Ammesinglett eller en vid singlett under amme bh... Har alltid en gulpeklut mellom puppen og baby og ammeinnlegget i nærheten... Her spruter d å:p
 
Takk for mange fine råd. Driver å over meg hjemme
 
Ammetopper er helt klart tingen. Får kjøpt billige og enkle på hm for eks. Boob er fine, men syns det er litt dyrt.
 
Bruker en ammesinglett under, så kan jeg bare brette opp den jeg har over. Fester alltid en gulpeklut i kanten på bh'en slik at den blir hengende under babyens munn.
 
Back
Topp