Amming-taco

Har en gutt med ganske så ømfintlig mage, så jeg var så usikker på om jeg orket å prøve.....

Men har såååååå lyst på taco :)))

Når jeg ammet gikk det helt fint med taco, men byttet ut hot saus med mild:)

Det går helt fint her iallefall! [:D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Ja, jeg merket ikke noe forskjell når jeg spiste taco[:D]

her og :-)

Gått bra her og[;)]

ja, har spist mye taco [:)]   går fint her, mn så har ikke mini reagert på noe da [;)]

Han har heligvis aldri reagert på sterke mat, men reagerte litt på løk i begynnelsen! så det va det einaste eg kje kunne eta når me hadde taco [8D] Men nå kan eg eta det eg vil [:)]

ORIGINAL: Evyvea

Han har heligvis aldri reagert på sterke mat, men reagerte litt på løk i begynnelsen! så det va det einaste eg kje kunne eta når me hadde taco [8D] Men nå kan eg eta det eg vil [:)]

sånn er det her og[:)]

Har gått kjempebra her!! Og har spist myyyye taco!!

jeg har spist taco lenge no og han reagerer ikke lengre på noe egentlig. I begynnelsen reagerte han på ALT men no ingen ting[:D][:D]

ORIGINAL: KiNiZ

jeg har spist taco lenge no og han reagerer ikke lengre på noe egentlig. I begynnelsen reagerte han på ALT men no ingen ting[:D][:D]
Samme her. Spiser alt nå[;)]

Jag har också en son med väldigt känslig mage men det gick bra och äta taco när jag ammade, jag skippade löken bara, och tacosås brukar jag aldrig vilja ha på ändå :P och då var Oliver ändå ganska liten för jag ammade bara tills han var ca 6 veckor o han hade dessutom kolik men han reagera iallafall inte på taco, så det ska nog gå bra :)

det gikk bra men passet på å ikke spise så mye løk til ;) *veldig gla i løk* hehe[:)][8D]

Kunne ikke spise taco før han var 3-4 måneder, men har gått bra de siste månedene![:)]

Han tåler ikke taco[:(] Har såååååå lyst på taco.. Men han blir kjempedårlig. Vrir og vrenger seg og har skikkelig vondt i magen.

Back
Topp