Amming, spruter melk

tingeling1990

Glad i forumet
Føler nesten dette er et luksusproblem, da jeg første tiden ikke produserte noe melk til plutselig ha overflod av melk! Når jeg skal amme fra ene brystet så står spruten av melk når jeg åpner bhn.. puppen er litt sprengt men jeg får til å ta hamburgergrepet.. problemet er da at lille makker noe helt utrolig mye for å få skikkelig tak da det er vått av melk over alt.. vil dette gå over tro? Har vært slik i noen dager.. Noe jeg kan gjøre for å dempe trykket?:p andre siden lekker det også men der står ikke spruten og puppen er ikke så sprengt :)

Jeg har også det samme.. Flommer over liksom og blir helt vått hver amming for det bare drypper ut :p
Det du kan gjøre er å prøve å pumpe litt før lille får mat, da vil det ikke være sååå sprengt, og lille vil gå lettere og bedre tak..

:) håper du finner utav det :)

La den første spruten gå i en klut og legg baby til når det roer seg litt. Har også det problemet enkelte tider på døgnet og dette er det eneste som hjelper:p er bare formelk som går i kluten, fortsatt massr god "fløte" igjen. Satser på at ting stabiliserer seg etterhvert:)

La den første spruten gå i en klut og legg baby til når det roer seg litt. Har også det problemet enkelte tider på døgnet og dette er det eneste som hjelper:p er bare formelk som går i kluten, fortsatt massr god "fløte" igjen. Satser på at ting stabiliserer seg etterhvert:)
Ja var akkurat den delen der jeg lurte på :) om jeg på en måte «kastet bort» maten hennes, men da får hun gå rett på «fløta»:p

Jeg har også det samme.. Flommer over liksom og blir helt vått hver amming for det bare drypper ut [emoji14]
Det du kan gjøre er å prøve å pumpe litt før lille får mat, da vil det ikke være sååå sprengt, og lille vil gå lettere og bedre tak..

:) håper du finner utav det :)
Da prøver jeg litt håndmelking først :)

Jeg har også så mye melk! :D
Spruten står på den ene når han skal ta tak og da drypper det som bare det av den andre :P Må bruke melkeoppsamler på den som han ikke henger i..
Men nå er min 6 uker gammel, og puppene er heldigvis ikke like sprengte hele tiden. Så der virker som at det roer seg litt :)

Back
Topp