Amming-Pumping

x1xangelica

Elsker forumet
Jeg lurte paa om det er noen andre april mammaer som pumper seg? Har dere noen gode raad angaaende aa ta med seg melk, naar dere skal ut?

Jeg pumper meg bare på kvelden da hun får tillegg istedenfor pupp. Når jeg skal ut er puppen med, så jeg kan ikke hjelpe der dessverre. Men sjekk ut http://www.flaskeposten.org Der finner du kanskje noen gode råd.

Tusen takk..

æ pumpe mæ.. får gi snuppa mi 2 puppe måltid i døgnet så æ spare bestandi de til kveln så vi kan kose oss [:D] men hele dagen å natta så pumpe æ mæ.. har innvestert i ei elektrisk dobbelpumpe (vet ikke ka æ sku ha gjort uten den). høre jo folk sir at d e umulig å oppretholde melka me bare pumping for d blir ikke rett stimulanse for puppen, men æ får nu bare mer å mer melk så d trur æ at bare e tull.. vi har en liten kjølebag som vi oppbevare melka i når vi drar ut, åsså e pumpa mi me en sonn ryggsekk som d e plass til kjølebagen så uansett kor æ drar så har æ pumpa me [:D] pumpe mæ hver 3 time nu.

Tusen takk for svar.. jeg har lånt meg en elektrisk pumpe, men den er enkel da. Det funker bra det[:)] Var lurt med kjølebag, det skal jeg prøve. Jeg har gitt mme når vi har vært ute på farten så langt, synes morsmelka blir så fort sur/varm, men nå skal vi prøve med kjølebag og se hvordan det går[;)]

ORIGINAL: lona

uff det hørtes stress ut.tror ikke jeg hadde gidde stresset så mye for ammingen jeg er innponert av deg. men da hadde jeg heller gitt erstatning enn å drasse på en pumpe hele tiden

vil jo gi pia mi d beste.. glæde mæ til at æ kan gi ho bare pupp å slepp pumpinga, men syns d e verdt alt styret for at ho ska få morsmelk[:D] e faktisk imponert over mæ sjøl å... hadde aldri trudd at æ sku gidde å styre sonn, men e så sinnsykt gla i snuppa mi at æ ville gjort alt for ho [:D]

Back
Topp