Amming, pumping eller MME ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Selv fullpumpet og flakematet med førstemann i 3,5mnd, før vi begynte med MME
nr 2 ammet jeg i 3mnd, men han sluttet og legge på seg selv om jeg hadde mye melk, så han måtte over på MME når han var 3 mnd :)

Fullammer

Bare mme her nå. :)

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Prøver å amme mest mulig, men det har blitt mer og mer MME... Lille jenten blir ikke fornøyd med kun morsmelk...

Ammer, men må supplere med MME

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Fullammer og håper å kunne gjøre det lenge enda :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Har fullpumpet og flaskematet i tre uker, men nå er vi på MME mens jeg venter på å bli ferdig med kraftig brystbetennelse. Håper å klare fullamming fra neste uke.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Fullammer

ammer høyre pupp .pumper venstre og må gi mme :) (har fått brystbetennelse) men håper jeg kan gi mm så lenge som mulig :)

Alle 3 alternativene! Har hatt dårlig vektoppgang pga at mini ikke har vært effektiv ved puppen.. Så nå ammer jeg han først, så må han få mme, og så prøver jeg å pumpe opp melkeproduksjon. Håper å kunne fullamme etterhvert!

Fullammes, la lite på seg to første ukene-var redd jeg måtte gi opp. Men etter hyppigere amming dag og natt- så legger hun godt på seg nå. Nå spiser hun mye om gangen og sover lenger om gangen

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Mme :)
Har ennå melk i puppene, så hadde vert løye å sett om han klarer å ta tak nå, men vett ikkje heilt..

Back
Topp