Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi legger oss i 23 tiden. Mini sover til 4-5 tiden. Ammer. Sover til 6-7 tiden. Ammer. Sover et par timer til og ammer. Da pleier jeg å stå opp, cirka kl 9 (nå). Mini sover et par timer til, og jeg får derfor tid til å gjøre litt her hjemme.
Helt likt her ogsåVi legger oss i 23 tiden. Mini sover til 4-5 tiden. Ammer. Sover til 6-7 tiden. Ammer. Sover et par timer til og ammer. Da pleier jeg å stå opp, cirka kl 9 (nå). Mini sover et par timer til, og jeg får derfor tid til å gjøre litt her hjemme.
Samme her. De siste nettene har vært ille. Det blir heller ikke noe særlig søvn på dagtid. Han har ingen lengre søvnperioder. Kjenner jeg stuper snartFøler jeg ammer i ett hele natten, lille er mye mer våken og vil bare henge på puppen. Bruker timevis på å få henne til å sove, så blir ekstremt lite søvn på meg på nettene![]()
Er veldig slitsomt :/Samme her. De siste nettene har vært ille. Det blir heller ikke noe særlig søvn på dagtid. Han har ingen lengre søvnperioder. Kjenner jeg stuper snart![]()
Kjenner meg så utrolig igjen. Det er visst lys i enden av tunnelen sies detEr veldig slitsomt :/
Ikke mye søvn på dagtid her heller, lille vil bare ligge på fanget mitt, vanskelig å sove da :/
Blir maks 4-5 timer søvn på meg per døgn.. Og sånn har det vert nesten siden fødselen, lille er 4 uker nå... Sliten og konstant hodepine![]()
Men jeg er veldig lykkelig, og ville aldri vert foruten min lille jente, selv om hun sliter meg ut![]()
Ja, håper det ikke er altfor lenge tilKjenner meg så utrolig igjen. Det er visst lys i enden av tunnelen sies det![]()