Amming på natta

Jeg får til å gå og amme, og ligge på ryggen og amme, men ikke å amme fra begge puppene fra samme siden[&:] Nå som jeg trodde jeg var sånn super ammer. haha

Her er ammeputa gull verdt! Vi sitter i senga, har på en liten leselampe i gangen sånn at jeg ser, og putter brystvorta i munnen hans og ikke nesa.

her går amminga helt fint på natta. jeg sitter. om jeg ligger å amme sovner jeg bare av... liker best å ha nurke i sin seng. da sover vi som regel begge to best. men det hender vi sover ilag i storsenga når han er mye urolig.. en sjeldenhet :)
Jeg setter opp puta etter veggen å støtter meg bak på den. Sander ligger på armen min som jeg støtter opp med foten min. (setter kneet opp og hælen så langt bak som det trengs for å få god støtte for armen). der kan jeg sitte å duppe av til han er ferdi, da har han sovnet, så er det rap og tilbake i vugga si. om han våkner litt gir jeg bare litt fart på vugga (en sånn som henger i take) så sovner han igjen [:D] er egentli spent å se hvordan overgangen til sprinkelseng blir når den tid kommer... tror det vil bli et helvete i grunn... [8D] den tid, den sorg. hehe

Back
Topp