Amming på kvelden

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg sliter fælt med lillemann på kveldstid, begynner å tære litt på meg nå.. Han prøver å suge på puppen, men han suger to-tre tak og så vræler han som om jeg skulle ha slått han.. Sparker og klorer og er helt vill..
Kan virke som om han syns det går for sakte eller er for lite.. Lurte på å prøve en flaske ned mme etter å forsøkt å amme..

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sånn er min innimellom også. Har bare fått beskjed om at babyer ofte er sånn på kveldstid. Ikke et veldig opplysende og trøstende svar akkurat :p

Kan hende det ikke kommer fort nok, her er utdrivningen litt treg på kvelden, så hun må jobbe litt for det, og er ikke alltid det er like kjekt. Jeg pleier å presse ut litt før jeg legge henne til sånn at det får litt kjappere :)

<3 lille spire <3

Jeg sliter fælt med lillemann på kveldstid, begynner å tære litt på meg nå.. Han prøver å suge på puppen, men han suger to-tre tak og så vræler han som om jeg skulle ha slått han.. Sparker og klorer og er helt vill..
Kan virke som om han syns det går for sakte eller er for lite.. Lurte på å prøve en flaske ned mme etter å forsøkt å amme..

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Prøv med nesesprayen som heter syntocinon:) den tas 5 min Før amming/pumping og hjelper på utdrivningen:) verdt et forsøk :)

Ja, jeg tenkte jeg kunne prøvd den nesesprayen.. :)

Jeg ga han en flaske etter pupp istad, og nå ligger babyen min ALENE og VÅKEN i senga si og lager koselyder..!! Har ALDRI opplevd at han kan ligge alene i det hele tatt jeg.. Såå deilig å se babyen min fornøyd, blir så lei meg av å se han så misfornøyd og lei seg på kvelden..
Syns det er et ganske bedritent svar å få jeg.. Vi får bare tåle at de er så sultne at de hylgriner på kvelden? Hvis dette funker så skal jeg gi han en liten ekstra tår på kvelden..
Jeg har nesten ikke sett han smile enda jeg og prate gjør han nesten heller ikke.. Tenk hvis melka mi ikke er bra nok for han da? Det eneste han gjør om dagen er sove, spise eller gråte.. :(

Sånn er min lillemann på nattestid og innimellom rett og slett. Plutselig etter 20 min tar han tak. Frustrerende egentlig. Helsesøster sier atvde er trøtte og veldig urolige og sultne på kvelden. Normalt som du sier ja.. :/

Bedritent svar å få ja.. Mye til hjelp liksom.
Fortsett å gi han en flaske på kvelden du. Kanskje det var det som trengtes :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du fortsetter å gi han flaske, må du si ifra om hvordan det går :) vurderer å gjøre det samme her ....

Skal holde dere oppdatert.. :)

Jeg gir også flaske på kvelden. Sover bedre og tar puppen bedre ved nattamming også.

Jeg gir også flaske på kvelden. Sover bedre og tar puppen bedre ved nattamming også.

Gjør du?! Hvordan gjør dua? Gir du flaske siste måltidet før sengetid eller når baby begynner å bli urolig?

Når dere skriver flaske, mener dere mm som dere har pumpa ut, eller mme? I tilfelle hvor mye?

Min er sånn hvis noe plager henne - ,vondt i magen, sure oppstøt, overtrøtt osv..

Jeg ga mme den ene gangen jeg prøvde..

Skal ikke rope hurra før jeg har prøvd ut dette noen dager, MEN jeg ga han pupp på begge sider før han drakk 90 ml (!) med mme og etter det har han bare vært blid og skravla og sovi i hele kveld.. :) :) *håpe håpe*

Så bra :) kanskje baby sover godt i natt også? Jeg håndmelka ut 80ml og ga på flaske, blanda i tran. Det likte hun kjempegodt og sov masse i kveld. Da slapp hun å kave på slunkne pupper hele kvelden....men mat hver 3. Time må hun visst ha....

Så bra :) kanskje baby sover godt i natt også? Jeg håndmelka ut 80ml og ga på flaske, blanda i tran. Det likte hun kjempegodt og sov masse i kveld. Da slapp hun å kave på slunkne pupper hele kvelden....men mat hver 3. Time må hun visst ha....

Lurt! :)
Han min sov helt fra ni-tida til kl 2. Så det er jo knall!! :) skal prøve noen dager til, men er superhappy over denne kvelden.. Stakkars lillemann, som har vært sulten på kveldene.. :(

Back
Topp