Amming på dagen

Buebe0708

Elsker forumet
Amminga på dagen er de to siste ukene blitt et styr :-(. Hun drar, suger til melka renner, slipper, drikker litt igjen osv. Blitt sår av det tullet. På natta fungerer det greit.

Har etter anbefaling fra hs prøvd å legge henne til ved første tegn slik at hun ikke blir for sulten = hjalp ikke
Har også prøvd å trekke ut tida i tilfelle hun ikke skulle være sulten nok = hjalp ikke
Har håndmelket ut det verste sprenget slik at melka ikke renner like kjapp = hjalp ikke

Er det noen med flere tips? Har lite lyst til å gå over til flaske. Tenker at hun har behov for hver dråpe siden hun er prematur og har lav hb...

(Vektøkninga er bra. Hun spiser masse på natta. HS mener hun tar igjen på natta det hun ikke får på dagen, noe som fører til lite sammenhengende søvn)
 
Sniker frajanuar ;) min tulla også sånn en periode. Han fikk tilbud om pupp, ble tatt bort med en gang han begynte å tulle.. Gjorde det konsekvent i et par dager, så begynte han å spise skikkelig igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min holder på slik, er snart 2 mnd nå. Og da venter jeg til han virkelig er sulten og DA spiser han. Det er dette som skjer på natta også, da våkner han kjempesulten og må ha mat NÅ liksom, og derfor spiser han uten å slippe taket. På dagtid må jeg jo vaske sofaen hver gang pga styret .:)


Mh
 
Begge mine holdt på sånn når de hadde vondt i magen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min er sånn når han er trøtt. Dersom jeg ikke får han til å sove da, fordi han er sulten i tilegg får han morsmelk i flaske i stedet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp