Amming om natten

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Etter amming på natten, tar det som regel alltid over en time, to timer, før lillesøster sovner igjen. Ender som regel med at jeg går med henne i bæresele. Hun er tydelig trøtt hele tiden, som regel.
7 uker gammel nå.

Har aldri kunnet amme henne i søvn.
What to do?! Er så trøtt..
 
Slet med det samme en periode. Det som ble løsningen her var og sette på «lo-air» på spotify, og legge hånda mi oppå ho, og holde smokken på plass i munnen hennes. Ho må kjenne meg, også roer hun seg til musikken. Kan hende jeg var heldig som fant den løsningen. Skjønner godt frustrasjonen din, veldig slitsomt når de ikke finner roen selv! Håpe du finner en løsning, søvn trenger vi alle man:Heartred
 
Enkelte netter er det slik her og, så lurer på det samme.
Mens andre netter sover han natten gjennom.
 
Godt å høre det ikke bare er mini her som plutselig er våken. Hun gråter nemlig ikke, er bare våken :hilarious::bored:
 
Her hender det også at lille er våken en times tid etter ammingen i 4-5 tiden. Hun gråter ikke, bare ligger i sengen sin (bedside crib) og pludrer og spytter ut sutten som jeg stadig prøver å bestikke henne med :p

Hun sovner dersom jeg tar henne opp på brystet, men da får ikke jeg sove så godt så jeg prøver å la henne finne roen selv i sengen.
 
Hun her kan også være våken en times tid, pleier å være rundt 03-04 tia etter amming det og. For det skal ammes, bæsjes, gulpe, bæsje igjen også litt pupp. Hun gråter ikke, men jeg har ikke latt henne få sjansen heller. Hun sovner nesten på meg før jeg legger henne fra meg, hvis ikke så har jeg en hånd på magen hennes (hun ligger i bedside) mens hun får smokk. Hun liker også å holde i en finger ☺️ Da roer hun seg. Kanskje du allerede har prøvd dette? Noen babyer er bare glad i å bli bært. Storesøster i hus måtte vi bysse i søvn lenge ❤️ Skjønner godt du er trøtt!
 
Back
Topp