Vi hadde akkurat samme problemet, en gutt som sov sååå godt, aldri mindre enn 5 timer i strekk hver natt (helt siden fødsel), men gjerne opp mot 10 timer, men plutselig begynte han å våkne oftere og oftere og i løpet av halvannen uke var han nede i mat hver 2.-3. time. Jeg var så innstilt på å fullamme til 6 måneder så det satt litt i å begynne med annen mat, så det gikk noen uker med håp om at det bedret seg av seg selv før vi fant fram grøten. De tre første dagene fikk han midt på dagen, men den siste uka har han fått et sted mellom 17.30 og 18.45 og jeg har fått tilbake murmeldyret mitt! *bank i bordet*
Foreløpig spiser han ikke mer enn 1-1,5 isterning med grøt (som jeg etterpå blander ut med noen teskjeer melk), men nå sover han fra ca. 19.30 til 23.30-00.30 og så fra da til 7-8-9-10-tida, litt ettersom :) Det er intervaller jeg kan leve med og jeg er såååå glad for at jeg til slutt tok til vett og starta med grøttilvenning! Jeg kan klare å leve med det en stund til så jeg tror jeg venter litt til med å introdusere flere måltider til han er 6 måneder med mindre han begynner å trenge det.