amming og vondt i hodet

sillymor

Betatt av forumet
Hei jenter!
Er det flere med meg som har vondt i hodet for tiden. Sitter her og  har kjempe vondt i hodet og det hjelper ikke med smertestillende heller. Tror det er mangel på vann som gjør det så i dag drikker jeg masse.. uten at det har hatt noen innvirkning så langt. Hva tror dere det kan være..??

Første som slo meg da jeg leste overskriften din var faktisk at du må drikke MYE mens du ammer, ja..

Håper det hjelper med drikke [:)]  Lykke til![:D]

Det viktigste for ammende er å drikke masse så du ikke blir uttørket! Drikk 3 liter vann om dagen. Det kan være så enkelt som det.

Ellers kan det bare være hormoner.

Takker jenter.. er ikke veldig flink til å drikke masse sånn til vanlig heller så det kan absolutt være det som kan gjøre det. 3 liter skal bli.

Jeg har også hatt mye vondt i hodet de siste dagene, men jeg sliter med migrene... så vanskelig å si om det har noe med amminga å gjøre.
Men å drikke nok er iallefall viktig! Og spise... [;)] det glemmer jeg litt om dagen... hmm.. Er så mye annet å passe på først; Nurket skal ha mat, tørr bleie også var det klesvaska da.... Man skulle hatt flere armer innimellom.. [;)]

Har migrene selv, 2  ganger siden fødselen for 2 u siden. Sukk. Skal prøve 3ltr trikset!

Hm.. Drakk utrolig mye i går og nok også tror jeg... helt uten at det hadde noe å si for like forbanna vondt i hodet hadde jeg. Tror det blir en liten tur til legen i dag jeg for jeg holder ikke ut dette her.

Back
Topp