Amming og tatovering

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Hvordan var det med dette igjen? Må jeg vente til jeg er ferdig med å amme før jeg tatoverer meg, eller spiller det ingen rolle? Gidder ikke å google det, da dukker det vel bare opp forvirrende svar på diverse diskusjonsforum (sånn som dette....) ;)

Men er det noen som vet?
 
Tror dem anbefaler å vente til du er ferdi med å amme.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men er det pga stoffet i blekket liksom? Jeg skjønner ikke hvordan det i så fall kan spille inn når jeg tatoverer meg på armen.. De anbefalte vel folk å drøye med å farge håret når man amma også, men det har de vel gått litt bort i fra? Da skyldte de i hvert fall på "rare stoffer" i kroppen..
 
Tror ikke det er dokumentert noe, en må bare føle litt på det selv tror jeg. Men ja pga stoffet i blekket, gjør ikke noe hvor du tatovert du utsetter kroppen din for et fremmed stoff. Kjenn på hva du syns er rett og ikke du. Føler du det går greit så gjør du det, hvis ikke vent :) uansett lykke til å gleder meg til å se ny blekket


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet ikke, men hvis det er pga blekket så er jo det bare nytt en liten stund, så da kan man kanskje pumpe seg (i forkant) å gi flaske i en dag eller to? Eller er det sånn at det har noe "å si" i ukesvis?
 
Har hørt noe om hormoner i huden.. Men aner ikke hvor jeg har det fra. ;-) vet ihvertfall at huden min er sinnsykt uren nå som jeg ammer. Venter til jeg er ferdig med ammingen, uansett ikke bra å tatovere seg på sommerhalvåret med tanke på solen og bading :-) bestiller time når solen har gjemt seg :-)
 
Har hørt noe om hormoner i huden.. Men aner ikke hvor jeg har det fra. ;-) vet ihvertfall at huden min er sinnsykt uren nå som jeg ammer. Venter til jeg er ferdig med ammingen, uansett ikke bra å tatovere seg på sommerhalvåret med tanke på solen og bading :-) bestiller time når solen har gjemt seg :-)
Var det forresten denne sjappa du snakka om, i Strømstad?
 

Vedlegg

  • 1401387254356.jpg
    1401387254356.jpg
    72,5 KB · Visninger: 12
Sant nok.. Kanskje jeg skal vente til utover høsten. Har bare SKIKKELIG lyst på nå! ;)
Go for it :)
Bare å dekke til den skal du være mye i sola :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp