Amming og taco?

Krissta

Glad i forumet
Noen som vet om man bør holde seg unna det når man ammer?
Gjorde det med største pia men tror ikke jeg klarer ett år uten det hehe:P

ORIGINAL: Krissta

Noen som vet om man bør holde seg unna det når man ammer?
Gjorde det med største pia men tror ikke jeg klarer ett år uten det hehe:P

Jeg tror det er veldig individuelt for babysene hva de reagerer på.. Men det sies at man skal være forsiktig med kål og løk iallefall, men vet ikke noe mer enn det..
Håper noen andre kan svare deg [;)]

Er nok bare å prøve seg frem og se om hun reagerer på det! [:)] Ettersom det er så forskjellig hva de reagerer på, men som sagt over er det vel løk og kål en skal holde seg unna!

når jeg var på barsel sa de at det ikke var noe vi skulle holde oss unna. de sa vi skulle spise som vanlig og heller se an om det var noe den lille reagerte på [:)]

i info hefte fra sjukehuset angående amming står d faktisk at man kan spis alt me måte og såfremt barnet ikke vise tegn til reaksjon. e kun hvis man har veldig alvorlige tilfella me allergi som kan vær arvelig etc man ska vær litt meir forsiktig.

Jeg kommer til å spise "alt". Det han reagerer på kommer jeg til å utelukke. Løk var ikke problem her forrige gang, håper ikke denne gangen heller. Bruker så og si løk i alt jeg lager.

Dette er sikkert individuelt fra barn til barn, men jeg ville dempet de sterkest krydrete variantene. Kommer an på hvor gammel barnet er også:0) Jeg spiste taco med min førstefødte, og gjorde aldri det igjen, han gråt hele natten etterpå. Forsøkte også med andremann, men da med ytterst lite kjøtt og løk, gikk fint da. Lykke til!!

ORIGINAL: Cathrine_86

Er nok bare å prøve seg frem og se om hun reagerer på det! [:)] Ettersom det er så forskjellig hva de reagerer på, men som sagt over er det vel løk og kål en skal holde seg unna!

ORIGINAL: Pønsi

trodde man skulle holde seg unna reker og jordbær og jeg.... men blir overlykkelig dersom det ikke stemmer altså!!!!![:)]

ORIGINAL: kindersuprice

ORIGINAL: Pønsi

trodde man skulle holde seg unna reker og jordbær og jeg.... men blir overlykkelig dersom det ikke stemmer altså!!!!![:)]

nej dette spurte vi om på svangerskapskurs, og fikk beskjed om at det trengte en ikke med mindre det var stor allergi mot dette i familien..

Jeg spiste alt minus det han reagerte på, men det var bare hvis jeg hadde mye løk, litt gikk greit. Pluss brus, men det liker jeg ikke så godt, så ingen fare[:)]

enig m de andre!

snuppa mi reagerte bare vest æ drakk ren melk, ellers gikk alt anna fint[:D]

Snuppa takle det dårlig da jeg ammet henne.

Takk for svar:) Vet største pia mi reagerte på løk, også holdt jeg meg unna brus..
Får prøve veldig forsiktig etterhvert å se hordan hun reagerer på det:)

Back
Topp