Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Noen som har erfaring med dette? Grunnen til jeg spør er fordi jeg ønsker å amme men er redd at siden jeg er operert så kan dette skape problemer.
Blir utrolig takknemlig for alle svar![]()
vet ikke om det har noen sammenheng med silikon eller ikke Sniker: jeg ammet uten problem min guttunge født i januar2019, og vi ammet til han var 21mndNoen som har erfaring med dette? Grunnen til jeg spør er fordi jeg ønsker å amme men er redd at siden jeg er operert så kan dette skape problemer.
Blir utrolig takknemlig for alle svar![]()
Jeg har ammet med silikon. Det gikk egentlig fint, men hadde ikke særlig pumpevennlige brystvet ikke om det har noen sammenheng med silikon eller ikke
ammet til dattera mi til hun var ca 15 mnd. Fullammet til hun var 4 mnd og delammet/mme resten av ammeperioden da hun ikke var like interessert i brystet når vi startet med smaksprøver. Hun fikk mme i tillegg til bryst siden jeg ikke kunne pumpe noe særlig.
Tror ikke det med pumpingen nødvendigvis har noe å si. Jeg strevde veldig med pumping, og jeg er ikke brystoperert![]()

Sniker.
Jeg har silikon, og har ikke fått til å amme mine to sønner.
Opplevde aldri melkespreng.
Holdt på 1-2mnd med amming,pumping,skjold,nesespray osv - men det ble aldri nok.
Beklager for negativt svar, men vær forberedt på at der nok ikke kan gå like greit som uten silikon (selv om folk uten silikon også kan slite)