Amming og pepticate

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
noen her inne som har erfaring med pepticate?


For å gjøre en lang historie kort dette skjedde over tre dager:

Jeg ammet, pumper nå for å opprettholde melka mens vi prøver pepticate mme da gutten muligens har mpa... MEN når vi begynte med pepticate mme så ble jeg matforgiftet, jeg ammet om natten og gutten fikk pepticate på dagen, to dager etter jeg ble matforgiftet ble gutten dårlig i magen (altså dag 2 på pepticate) grønn, slimete avføring og første bleie var det litt slimete blod i... Har han blitt smittet? Eller tåler han ikke pepticate? Noen som har erfaring med pepticate? Hvordan skal avføringen til di små være når man bruker pepticate?
 
Jeg tror jeg ville kontaktet lege eller legevakt for å spørre. Hvordan går det med dere nå?
 
Jeg har delammet med pepticate og nå får hun bare pepticate. Har hatt helt normal avføring på den. Hadde grønne bleier før jeg ble melkefri og hun startet med pepticate. Hun har mpa.

Men jeg har lest at det er normalt med mørkegrønn avføring med pepticate. Men ville tatt det opp med lege! Kan hende dere må prøve en annen melkefri eller en aminosyrebasert type, feks neocate (da må dere ha nytt vedtak fra helfo)!
 
Back
Topp