Amming og menstruasjon?

Bkno7369882

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg har en gutt på 14 uker og fikk mensen i dag, jeg fullammer - varierer hvor mye jeg ammer på natt ut fra hvor ofte han våkner.
Er det noen andre som har opplevd å få mensen tilbake såpass tidlig og selv om man ammer?
Det forklarer jo kanskje de hyppige ammingene og at han ligger kortere ved brystet de siste dagene..
 
Til tross for fullamming, fikk jeg mensen tilbake og regelmessig, bare fire uker forrige fødsel. Men jeg merket ingen forskjell på hvor ofte og mye barnet spiste.
 
Fullammer også og fikk mensen tilbake etter 8 uker:) Har ikke merket noe forskjell
 
Hei!
Jeg har en gutt på 14 uker og fikk mensen i dag, jeg fullammer - varierer hvor mye jeg ammer på natt ut fra hvor ofte han våkner.
Er det noen andre som har opplevd å få mensen tilbake såpass tidlig og selv om man ammer?
Det forklarer jo kanskje de hyppige ammingene og at han ligger kortere ved brystet de siste dagene..

Mange mister det en stund når de ammer men ikke alle, det er hormoner som styrer så det kan variere veldig fra person til petson. Kjenner flere som fikk tilbake mens rett etter renseslen var over:)
 
Back
Topp