Amming og mat :)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kan dåke som ammer ete alt, eller er det fortsatt matvarer den lille reagerer på? :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Da jeg ammet holdt jeg meg vekke fra alt som var kål... Bare for og være sikker:)
Og jeg merket at hun reagerte på sjokolade...!
Det kan ha noe med at hun er allergisk mot kumelk når jeg tenker meg om nå :p

Hehe :p Ja, om ho reagerer på kumelk er nok sjokolade aua g magen, for dei søte små :/ vi har hatt hatt to kiropraktortimer denne veka, så blir nok lettare å finne ut om vi har noke fy-fy mat framover :p han har jo reagert litt uansett kva eg har fått i meg :P

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Her kan jeg spise alt, alltid kunnet :)

Har ikke lagt merke til noe spesielt men holder meg unna sterk mat, erter, kål, mye løk og lignende.

Var veldig ille når hu var mindre. Men nå kan jeg stort sett spise alt. Men må fortsatt holde meg unna brus, løk og hvitløk:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tåler ikke at jeg spiser løk og kål. Hvitløk går bra. Savner løk....:(

Her er hvitløk drepen for magen enda, da har vi luftkanon til tusen fra ham. Ellers har han ikke reagert på noenting.

Tar ikke sjansen på å prøve, så her er det bare å holde seg unna løk, hvitløk og sitrusfrukter til vi er ferdig med amming. Om hundre år føles det ut som..

<3 asus infinity <3

Trenger ikke tenke noe på det lengre. Hun reagerte på brus i starten, men ikke etter 4 uker. Har ikke prøvd kål da jeg uhyre sjelden spiser det. Lurer forresten på om det er mulig at hun reagerer på når jeg drikker farris og ikke annen brus ..?

Lillevirre<3

Popcorn og sjokoladekule-frokostblanding (også mais). Så luftig mais er no-no ;p Ellers har hun ikke reagert på noe :)

Hm... Det med farris aner eg faktisk ikkje :P Men det kan hende? Boblene skal jo eigentleg ikkje gå over i morsmelka, men dersom du drikker med smak kan det jo hende? Aaaner ikkje, så det kan heller nokon andre få svare på:D

Tar ikke sjansen på å prøve, så her er det bare å holde seg unna løk, hvitløk og sitrusfrukter til vi er ferdig med amming. Om hundre år føles det ut som..

<3 asus infinity <3
Men nokon babyer drikker faktisk meir dersom mor eter kvitløk har eg lese (i politlige kjelder) :P Men har ikkje ete kvitløk sjølv, då :P

Kan spise det jeg vil. Eller hu reagerer på bergbys sennep. Men spiser det aldri så:)

Back
Topp