Amming og kløende gommer

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Eller, jeg vil anta at det er det; han kniper gommene sammen når jeg ammer ham.. ser rimelig fornøyd ut med seg selv. Legg til at han er i perioden hvor alt rundt er mer spennende og prøver å dra puppen med seg.. auau

Noen tips for å unngå at han skal gnisse med gommene under amming?

Andre ammestillinger kanskje? Min likte godt tvilingstilling som veldig liten, og etter ca 4 mnd begynte vi å få til amming i bæresele, det var gull for nysgjerrigperen. Hjalp på kniping og niplasher. Ellers kan det hjelpe å kjøle ned gommene før amming med sånne biteleker man kan ha i kjøleskapet :)

Andre ammestillinger kanskje? Min likte godt tvilingstilling som veldig liten, og etter ca 4 mnd begynte vi å få til amming i bæresele, det var gull for nysgjerrigperen. Hjalp på kniping og niplasher. Ellers kan det hjelpe å kjøle ned gommene før amming med sånne biteleker man kan ha i kjøleskapet :)
Tvillingstilling funket veldig godt sist, men nå virker det som en invitasjon til å rulle bort aå snart han slipper.. hehe (med mindre jeg bygger fort rundt oss i senga)

I bærselen er han sprellebanan hvis han ikke sover, men verdt et forsøk - fryse ned biteøeke og gi først skal definitivt prøves!!

Back
Topp