Amming og julemiddagen..

*Christy*

Elsker forumet
Har fryktelig lyst til å spise kålrotstappen til pinnekjøttet på julaften, men er stygt redd for at Leon får vondt i magen.

Hvor lang tid går det før det er "ute" av melken igjen? 

Joda... Det kommer jeg nok til å gjøre. Men tenkte kanskje å få Leon til å ta flaske innen jul, og kunne da pumpe et måltid som han kunne fått etter middagen også...

Hvor lenge er det før det er ute av kroppen liksom? Noen som har peiling?

Jeg vet ikke...men jeg tar og pumper meg før og gir henne det på flaske...fordi kålrabistappe SKAL æ ha!!!!!![8D]

Skal du pumpe for måltid resten av den dagen, eller bare for måltidet etter at du har spist kålrotstappe?

Det er liksom det jeg lurer på... Hvor lenge deg går før alt er normalt igjen... [8|]

Er det ikke ute av kroppen igjen etter 2-3 timer da? Det er det jeg har lest i alle fall! Så hvis du ammer før maten, så skal det i teorien gå bra. Men for sikkerhetsskyld så kan du jo gi ett måltid med flaske.
Jeg har allerede spist litt kålrotstappe, og Markus reagerte ikke i det hele tatt. Men skjønner at man ikke tar den sjangsen på julaften!

Nei, gir fra flaske etter måltid og så gir jeg pupp etter det igjen...

Kevin Andrè har aldri reagert på noe så jeg kommer til å spise det jeg har lyst på.... [:)]

Jeg var kjempe forsiktig i begynnelsen med alt av mat, nå begynte jeg å spise alt, taco gikk helt fint, spiste surkål i går og det gikk også kjempe fint. Så tenkte meg at jeg skal spise alt jeg har lyst til jul. Ikke alkohol da[&o]. Ikke rødvin, ikke pils.[:o][&o], alkoholfrittjul nr 2.

Har spist det meste egentlig, unntatt løk, kål og erter. Han tåler både reker og brus.

Har aldri drukket alkohol på julaften, så det blir ikke noe problem [:D]

Back
Topp