Amming og fast føde?

Nr. 2 i vente!

Betatt av forumet
Hei. Jeg lurer på hvor ofte de som gir fast føde x 3 pr. dag ammer?
Jeg gir fast føde x 2 idag og tenker å øke opp til 3 måltid for dagen, men synes allerede hun drikker mye mindre så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre Skifter ikke bleie så ofte heller med mindre hun bæsjer for hun tisser i grunn veldig lite synes jeg. Tenker på hva som vil skje om hun tisser enda mindre på grunn av enda mindre melkeinntak om jeg øker opp til 3 måltid pr. dag. Noen som har noen gode råd også kanskje??

Lagt inn samme spørsmål på april 2009 også!

Ingen som vil svare? [8|]

Eg amma alltid før ho fekk fast føde .... då fekk ho den mjølko ho trengte og fyllte på med fast føde .... [:)]

Hm. Jeg kan ikke amme hennes først for da vil hun nesten ikke spise fast føde for da er hun jo mett. Hensikten med å begynne med fast føde er jo at hun skal spise normale porsjoner etterhvert. Men problemet er at jeg synes hun virker så mett på de få måltidene hun har og derav fortrenger mye av melken om dere skjønner hva jeg mener.

Og siden hun ikke drikker noe særlig til måltidene, kanskje 10 ml, så synes jeg det blir litt lite. Men i og med at jeg ikke har noen erfaring med dette så trenger jeg råd og tanker fra dere andre der ute som har peiling :)

Når det gjelder vekten så er jeg ikke så opptatt av det så lenge hun går opp og hun har jo fin vektkurve. Tenker mere på at det totalt sett kan bli for lite væske innabords.

Back
Topp