Amming og alkohol

Kodex

Forelsket i forumet
Var ute i går å drakk veeeldig mye. Ble ihvertfall veldig full, men nå er det ganske lenge siden jeg har vært ute. Når kan jeg amme igjen da? Må jeg pumpe meg tom først?

Når du kan kjøre bil kan du amme. Og du trenger ikke å pumpe ut melka. Melka inneholder like mye alkohol som blodet ditt og forsvinner ut når du blir edru. 

jeg har pleid å droppe amming hele dagen derpå jeg[;)]for å være på den sikre siden,hehe[:)]

Det gjør jeg og, men nå har jeg sluttet å amme på dagen(pga tenner og biting, biter ikke så mye om natten). Men hvis jeg ikke ammer i natt er jeg redd for at jeg mister melka. Ammet jo ikke igår natt heller for da var jeg ute så blir jo 2 døgn uten amming. Og det renner ikke over av melk fra før. Hvor lang tid tar det før man mister alt?

Når sluttet du å drikke da? Om du ikke har drukket noe i dag, kan du selvsagt amme i natt.

Hvis det er 24 timer siden du drakk kan du nok trygt amme igjen.  Såvidt jeg vet regner man 3 timer per enhet alkohol fra du begynner å drikke.  

ORIGINAL: *snulle*

Hvis det er 24 timer siden du drakk kan du nok trygt amme igjen.  Såvidt jeg vet regner man 3 timer per enhet alkohol fra du begynner å drikke.  

Det er nok feil. Nå husker jeg selvsagt ikke hvordan man regner det ut, men her er et hjelpemiddel. www.promillekalkulator.no

ORIGINAL: Panzerpels

Det er nok feil. Nå husker jeg selvsagt ikke hvordan man regner det ut. Men her er et hjelpemiddel. www.promillekalkulator.no

[:-] godt du passer på.  Men ser ut som du er trygg ihvertfall ifølge den kalkulatoren (ihvertfall må du ha drukket veeeeldig mye for ikke å være trygg ifølge den).  Greit verktøy!  *bokmerke*[:)]

ORIGINAL: Panzerpels

Det er nok feil. Nå husker jeg selvsagt ikke hvordan man regner det ut. Men her er et hjelpemiddel. www.promillekalkulator.no

[:-] godt du passer på.  Men ser ut som du er trygg ihvertfall ifølge den kalkulatoren (ihvertfall må du ha drukket veeeeldig mye for ikke å være trygg ifølge den).  Greit verktøy!  *bokmerke*[:)]

[;)]

Takk for hjelp, men (litt pinlig) drakk såpass mye at jeg ikke husker hva jeg drakk. Blandet ikke mine egne drinker! Hehe

Back
Topp