Amming og alkohol......

Luremus

Glad i forumet
skal til Italia i sommer og kommer jo da til å amme. Gleder meg mest av alt til all den gode italienske maten. og vinen......[:)]Elsker et glass rødvin eller to til god mat. Hvordan blir greia da. Pumpe og kaste en time etterpå? Mener det var slik jeg gjorde det sist. Men da var det så sjelden at jeg ikke husker det helt. Skal være i Italia i 2 uker så..... Det har vel også kommet ny forskning på dette siden sist også...... Håper noen kan svare meg!![:D]

er ikkje vits å pumpe og kaste vertfall! Alkoholen er i melka så lenge den er i kroppen!!
Drikker du et vinglass så kan du amme etter 3 timer, drikker du mer en det så må du gange timene med antall enheter. Når du er EDRU er melka alko[:)]holfri

Når jeg leverte melk til sykehuset var regelen 4 timer fra jeg hadde tatt et glass vin.

Så da kan jeg i teorien amme rett før jeg spiser/drikker og amme igjen 3 timer senere, ved en enhet alkohol? Da holder det jo akkurat til at jeg kan få nyte ferien min!! Og har vi fått inn gode sovevaner innen den tid kan jeg drikke 2 glass om kvelden!![:D]

ORIGINAL: Luremus

Så da kan jeg i teorien amme rett før jeg spiser/drikker og amme igjen 3 timer senere, ved en enhet alkohol? Da holder det jo akkurat til at jeg kan få nyte ferien min!! Og har vi fått inn gode sovevaner innen den tid kan jeg drikke 2 glass om kvelden!![:D]

du kan vel nyte ferie uten det glasset med vin og? [:)] Men kos deg på ferie uansett, høres virkelig deilig ut!

Back
Topp