Uff her sliter vi litt med ammingen. Da lillegutt måtte ligge i lys ett døgn gav de han erstatning, vet ikke om det er grunnen, men han er lite interessert i puppen. Orker liksom ikke suge. Han suger som bare det på lillefingeren min, men trenger lang tid på å koble seg på puppen. Siden det ble mye tull har ikke brystene blitt simulert nok så produksjonen er ikke helt i gang. Forstår jo derfor at han blir sur. I går gav vi littl MME som en siste utvei. I dag var vi på oppfølging til KK pga gulsoten, verdiene var steget noe etter et døgn hjemme, men de var heldigvis under grensen. Jeg tok dette med ammingen opp og må bare skryte av hjelpen jeg fikk der. De rådet meg nå til å kutte ut alt av erstatning og de hadde tro på at dette skulle ordne seg. Men jeg måtte nok stålsette meg på en tøff natt. Vi har allerede hatt noen intense perioder med mye skriking, men vi fikk til noen sugetak også. Virker derimot som puppene har fått mye mer melk på kort tid, for våknet nettopp av at det rant melk nedover det ene brystet. Mye info her, men måtte bare lufte frustrasjonen litt. Svetter som en gris der jeg sitter å nærmest tvinger han på puppen. Stakkar lille.
Termin 30 juli
Termin 30 juli