Amming igjen..

MTDC

Forumet er livet
VIP
Nå begynner det endelig å gå seg til her:-) Tok helt fei fra amming to dager og pumpet bare en gang da jeg ble sprengt.. Så begynte jeg delamming.. Ammer 2-3 ganger for dagen og gir mme resten.. Har naturligvis fått en del mindre melk, men planen er å gradvis amme mer og dermed få mer melk.. Sårene gror i rekordfart nå, så det er ikke lenge til jeg begynner å amme mer:-) Håper jeg fullammer i løpet av et par uker:-)

Så bra! Ingenting er bedre enn når det går i riktig retning! :)

Supert hvis det går seg skikkelig til for deg nå! Det fortjener du :)

Takk<3<3 Veldig spennende å se fremover om det blir så bra som jeg håper:-)

Imponert over hvordan du står på for amminga altså!! Håper virkelig det går bra nå og at du slipper ekstra arbeid ift amminga snart.

Imponert over hvordan du står på for amminga altså!! Håper virkelig det går bra nå og at du slipper ekstra arbeid ift amminga snart.
Tusen takk:-) Kjenner jeg gruer meg litt til ekstreme økedøgn når jeg får begynt å fullamme igjen, men så lenge det ikke gjør vondt skal jeg nok holde ut:-) Har noen sesonger av diverse tvprogrammer jeg vil igjennom, så de dagene kan vi holde sofaen:-)

Er virkelig imponert over at du holder ut! Husker med gru da jeg plagdes med første! Med nr to og tre har jeg sagt klart fra på sykehuset at jeg skal prøve amming, får jeg det til så ammer jeg plages jeg så blir det flaske! Denne gangen ville ikke melka komme, så på dag tre bestemte jeg meg for å amme så ofte han ville pluss å pumpe! Ont som f.... Men beit tenna sammen og holdt ut! Dagen etter var et h..... Med spreng men så gikk det seg til:) du er tøff som endaholder på!

Er virkelig imponert over at du holder ut! Husker med gru da jeg plagdes med første! Med nr to og tre har jeg sagt klart fra på sykehuset at jeg skal prøve amming, får jeg det til så ammer jeg plages jeg så blir det flaske! Denne gangen ville ikke melka komme, så på dag tre bestemte jeg meg for å amme så ofte han ville pluss å pumpe! Ont som f.... Men beit tenna sammen og holdt ut! Dagen etter var et h..... Med spreng men så gikk det seg til:) du er tøff som endaholder på!
Respekt! Du er rå!

Jeg har bestemt meg for at om det ikke går denne gangen heller så vil jeg ikke prøve engang neste gang:-P

Back
Topp