Amming i svangerskapet

Lillytator

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noen flere som ammer kommende storesøsken i svangerskapet? Er bare 3+6, men ammer kommende storebror på 16 mnd ganske mye, både natt og dag. Hva er planen deres? Skal dere slutte eller tandemme? Merker dere mer murringer eller ubehag under amming? :)
 
Ammer min sønn på 13 måneder. Han er ganske så avhengig av pupp, men jeg har heller ikke noe imot det..
Kjenner dog det kommer bli litt slitsomt å amme begge to så prøver meg nok på rolig avvenning på nyåret. Redd for evt. Sjalusi om han fortsatt får når lille kommer og så og si bor med puppen‍ :D
Kjenner litt mensmurringer når han ammer, men ingenting jeg plages av:)
 
Ammer ikke lille på 15 lengre han valgte selv å stoppe når han var rundt året :(
Men merker nå etter jeg har begynt å få råmelk igjen at han har begynt å vise litt interesse for puppen, ikke at han vil spise men koser gjerne på puppen :playful:
Så kan jo fort bli litt spennende når det er en ny liten som skal henge på puppen, håper bare ikke storebror blir sjalu :sorry:
 
Ammer storesøster på 11 mnd morgen og ettermiddag enda. Har ikke lagt noen konkret plan, men tenker nok å gi oss snart. Når hun bikker året kanskje? Vil ha hennes amming på avstand før jeg setter igang ny runde, så hun forhåpentligvis har glemt og det ikke blir så sjalusidrama.

Merker ingenting av ammingen, annet enn at det er slitsomt å amme mens man er kvalm.
 
Back
Topp