Amming i offentligheten

Denisa

Betatt av forumet
Dere som ammer, hvordan får dere til å amme ute hvis dere befinner dere på kjøpesenter, cafe, o.l? Tenker da på å gjemme puppen.

Det gruer jeg meg litt til :-P

Jeg har stortsett skjerf på meg som jeg skjuler med, eller så legger jeg en av lille sine gulpekluter over, man får gjerne inn en teknikk etterhvert ;)

Jeg hadde stort sett alltid en ammetopp under og en vanlig genser over. På den måten ble én genser brettet opp og én ned, og ingen så noe til puppen :)

Samme som over - ammetopp og genser. Av og til kan sikkert noen få et glimt av pupp, men det får bare være! Jeg gruet meg til å amme offentlig jeg også, men etter å ha gjort det to ganger tenkte jeg ikke mer på det. Når småen skriker sultskriket sitt er det uansett mye mer ubehagelig enn litt blotting :P

På kjøpesentere har de jo også ofte ammerom, det er ganske behagelig synes jeg :)

Først åpner jeg ammebhen. Trekker opp genseren, legger ungen i posisjon og så trekker jeg ned toppen og bhen. :)
En ser ikke pupp om en ikke ser nippel, sier jeg, og da skal man stirre for å få det til. ;)

Samme som over, ammesinglet under og vanlig genser over. Man får inn teknikken. Hodet til babyen skjuler mye også.

Ammekjoler er gull da slipper en å blotte seg :-)

Ammetopp eller vanlig singlet. Bryr meg ikke så veldig hvis noen skulle få øye på puppen i en liten stund. Prøver hellet fokusere på å finne en god sittestilling uten ammepute :-P

Back
Topp