amming/ gravid?

Nussenasse

Elsker forumet
Er det noen som har ammet mens de har vært gravide? Erfaring søkes....

Heisann!
Jeg ble gravid igjen da lille-jenta var 6 månder.
Har egentlig ikke så mye erfaring, fordi vår datter ikke ville ha mere
brystmelk etter jeg ble gravid. Fikk fortalt at grunnen kunne være at
melken skiftet litt smak pga. alle hormonene i kroppen.
Men det skal være fult mulig å amme når man er gravid!

Lykke til!

Jeg har ikke ammet når jeg var er gravid men jeg har flere som har gjort det og det har gått kjempe fint men de har sluttet rett før de skal ha neste for og ikke ha to!lykke til![;)]

Tusen takk for svar. Jeg har lagt merke til at jenta mi er blitt mindre intressert, hun har plutselig begynt å like nan. Har aldri fått i henne det før( har ikke hatt behov heller), men i går og i dag virker det som om hun heller vil ha det. Hun tuller veldig på puppen og biter ofte, kanskje hun ikke syns det er noe særlig lenger. Er hun veldig sulten så tar hun puppen.
Jeg tror jeg kommer til å trappe ned til 3 ganger mm om dagen og heller gi henne litt nan på kvelden i tillegg. Vet du hvor mange ekstra kcal man trenger når man er gravid og ammer?

På www.vektklubben.no står det litt om kalorier og amming og sånt.

ORIGINAL: Lille My80

Tusen takk for svar. Jeg har lagt merke til at jenta mi er blitt mindre intressert, hun har plutselig begynt å like nan. Har aldri fått i henne det før( har ikke hatt behov heller), men i går og i dag virker det som om hun heller vil ha det. Hun tuller veldig på puppen og biter ofte, kanskje hun ikke syns det er noe særlig lenger. Er hun veldig sulten så tar hun puppen.
Jeg tror jeg kommer til å trappe ned til 3 ganger mm om dagen og heller gi henne litt nan på kvelden i tillegg. Vet du hvor mange ekstra kcal man trenger når man er gravid og ammer?

Back
Topp