Amming + gravid

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hei:) Må jeg slutte å amme sønnen min nå som jeg har blitt gravid igjen? Er ca 5 uker:)

Neineinei, amm ivei :) Så lenge du og sønnen din er fornøyde med det og du ikke blir plaget (litt frem i tid, dog) med sterke kynnere og slikt i forbindelse med amming, guff på :)

Åh så bra! Har hørt fra flere jeg må stoppe fordi nå kommer det ting i melka som ikke er bra for sønnen min. Vil gjerne fortsette å amme, så det var fint å høre:) takk for svar:)

både nr 1 og nr 3 ammet jeg til jeg var 15 uker på vei med nr 2 og nr 4. Da slutta jeg for å la puppene få hvile litt før neste runde :)

Det som KAN skje er vel at smaken på melka forandrer seg sånn at ungen ikke vil ha mer. Eller at kroppens hormoner minker ned mengden. 

Labambie skrev:
Det som KAN skje er vel at smaken på melka forandrer seg sånn at ungen ikke vil ha mer. Eller at kroppens hormoner minker ned mengden. 

Ja, hvis han ikke vil ha mer er det greit:) men har bare hørt at det kan komme stoffer i melka som ikke er bra for barnet å få i seg. Da ville jeg ha stoppet!

Jeg amma til jeg var ca. 6 mndr. på vei denne gangen. Da var det slutt fordi hun dro på ferie uten meg, så det passa seg bare sånn...

2x 24November skrev:
både nr 1 og nr 3 ammet jeg til jeg var 15 uker på vei med nr 2 og nr 4. Da slutta jeg for å la puppene få hvile litt før neste runde :)

Ja, er nok godt med en liten pause før neste kommer. Skulle alt gå bra så stopper jeg nok en liten stund før jeg også!

Back
Topp