N
*Nikki*
Guest
Spurte min mommo om hun ammet sine barn, nei det fikk hun ikke til. hun hadde alt for små brystvorter-så funka dårlig. prøvde med pumpe og klemme ut melk-funka ikke.
så det ble flaske på alle 6[:D]
Hva ga du da? siden babyer skal IKKE ha kumelk før 1 år.. hun lo[:D] Her fikk de vanlig melk blandet med vann... sånn var det før.
de på gårdene fikk jo melk rett fra kua...[8D][:D]
når ga du mat da?
sånn som isabell ca.. 2-3 mnd. hva ga du da? det var semule grøt og fløyels..
så sier plutselig pappa: når min mormor passet meg ga hun meg havregrøt, det kom blod ut av baken i lang tid etter på sa min mor[8D]
er sikkert på at det er derfor min mage er som den er, ødela jo mine tarmer helt,hehe...
så sier jeg fikk du flaske eller ammet farmor? det vet jeg ikke..
det må jeg spørre henne om,hehe..
så sier han til min mommo-tror du jeg også fikk kumelk blandet med vann??[8D] hvordan skal hun vite det*ler*
jeg måtte lage maten selv,stampet grønnsaker og bla bla bla...
nå er det jo så lett og greit.
er jo så fine glass i butikken og de greie melke kartongene...
---
med en gang jeg kom griner isabell, mommo sier: du må gi henne mat.. nei,hun er ikke sulten.
så hører jeg hun snakker med bell: bare jeg kunne gitt deg noe mat av mine pupper[8D]
så sier hun igjen til meg,gi henne litt mat.. NEI,jeg skal spise først og hun er ikke sulten..
så til min mor-kan ikke vi gii henne litt flaske da??
la oss ta av bleien da,hun griner med TÅRER nå,da er hun ikke fornøyd.. av med bleien.. det strammet nok litt på lårene,tror du må ha en større bleie.=)
hun ha tatt sprøyter i går,så hun er ikke helt på lag.. åhhh,stakkars..ja da strammet nok bleiene på låra=)
hun er bare helt herlig med sine 83 år[:D]
så det ble flaske på alle 6[:D]
Hva ga du da? siden babyer skal IKKE ha kumelk før 1 år.. hun lo[:D] Her fikk de vanlig melk blandet med vann... sånn var det før.
de på gårdene fikk jo melk rett fra kua...[8D][:D]
når ga du mat da?
sånn som isabell ca.. 2-3 mnd. hva ga du da? det var semule grøt og fløyels..
så sier plutselig pappa: når min mormor passet meg ga hun meg havregrøt, det kom blod ut av baken i lang tid etter på sa min mor[8D]
er sikkert på at det er derfor min mage er som den er, ødela jo mine tarmer helt,hehe...
så sier jeg fikk du flaske eller ammet farmor? det vet jeg ikke..
det må jeg spørre henne om,hehe..
så sier han til min mommo-tror du jeg også fikk kumelk blandet med vann??[8D] hvordan skal hun vite det*ler*
jeg måtte lage maten selv,stampet grønnsaker og bla bla bla...
nå er det jo så lett og greit.
er jo så fine glass i butikken og de greie melke kartongene...
---
med en gang jeg kom griner isabell, mommo sier: du må gi henne mat.. nei,hun er ikke sulten.
så hører jeg hun snakker med bell: bare jeg kunne gitt deg noe mat av mine pupper[8D]
så sier hun igjen til meg,gi henne litt mat.. NEI,jeg skal spise først og hun er ikke sulten..
så til min mor-kan ikke vi gii henne litt flaske da??
la oss ta av bleien da,hun griner med TÅRER nå,da er hun ikke fornøyd.. av med bleien.. det strammet nok litt på lårene,tror du må ha en større bleie.=)
hun ha tatt sprøyter i går,så hun er ikke helt på lag.. åhhh,stakkars..ja da strammet nok bleiene på låra=)
hun er bare helt herlig med sine 83 år[:D]