Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke om kvelden Da blir hun ofte irritertDet er jo vanlig at babyen er mer urolig og bare vil henge på puppen hele kvelden. Men er deres babyer fornøyde så lenge de får ligge på puppen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Her blir hun illsint. Søker etter pupper, men slipper den igjen fort. Det er melk igjen, men av en eller annen grunn vil hun ikke ha den. Veldig frustrerende.
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Jeg begynte å bruke mer og mer smokk for det virker som hun har lyst å suge men ikke spise derfor melken irriterer henneHer blir hun illsint. Søker etter pupper, men slipper den igjen fort. Det er melk igjen, men av en eller annen grunn vil hun ikke ha den. Veldig frustrerende.

Akkurat likt her også. Til slutt tar hun ikke tak i det hele tatt. Hvordan skal det stimulere til mer produksjon om hun ikke suger? Merkelig at det er dlik...Her blir hun illsint. Søker etter pupper, men slipper den igjen fort. Det er melk igjen, men av en eller annen grunn vil hun ikke ha den. Veldig frustrerende.
Akkurat likt her også. Til slutt tar hun ikke tak i det hele tatt. Hvordan skal det stimulere til mer produksjon om hun ikke suger? Merkelig at det er dlik...
Sent from my iPhone using BV Forum
Slik er det her også. Lillemann blir illsint. Tar puppen, suger litt og slipper den, å hyler.
I.o.m at jeg har 2 å mate så har jeg bare måtte gi opp ammingen, så nå pumper jeg og gir på flaske, og gir mme på kveldsstellet. Lillemann er veldig til matmons så har ikke nok til begge på kvelden.
Ammer om natten da. Siden de ikke spiser så veldig mye da. Håper de sover over fult snart.er lov å drømme.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Her blir hun illsint. Søker etter pupper, men slipper den igjen fort. Det er melk igjen, men av en eller annen grunn vil hun ikke ha den. Veldig frustrerende.
Akkurat det samme her! Kaver når melka spruter, grynter og river seg bort eller dytter seg bort. Men han er fortsatt ikke mett! Kommer melken for fort for han? Raper han og legger han til igjen også skjer det samme om igjen. Har mer enn nok melk men ender også opp med en skvett mme på kveldsmatingen.
I tillegg spiser han seinest hver andre time HELE døgnet og har gått opp 1100g på to uker.. jeez. Forstår ikke hvorfor han eter så ofte da.. vektmessig er det hvertfall ikke nødvendig.
Jonas ble født 03/02-14 kl. 22.25 ~ 3625g, 50cm og 36cm rundt hodet ♥