Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noken som har erfaring med amming etter å ha lagt inn brystimplantat? Gikk det fint eller gikk det ikkje å amme? Eg opererte for snart tre år sida og er veldig engstelig for at eg ikkje kan amme når babyen min er født..
Hei
Jeg ammer min baby og jeg har silikon
Går helt fint jeg har masse melk og om puppen er litt sprengt en dag så håndmelker jeg litt først for å lette på trykket
Da blir ikke puppen like rund liksom...
Jeg har lagt inn silikon i begge puppene og har en baby på 5 mnd. Ammet frem til ca 4 mnd før jeg ga helt opp. Vet ikke om dette kom av silikonet eller ikke, men slet med en baby som bare tullet ved puppen. Ble mange dager med sint baby og frustrert mor. Fikk ofte brystspreng, så måtte amme ofte/pumpe. Har silikon under brystmuskel. Fikk aldri vondt når baby ammet og hadde nok melk. Puppene har ikke endret form etter amming Vil prøve igjen med barn nr 2 når den tid kommer
La inn silikon for ca 4 år siden ammet tvillingene i 4 måneder, da fikk de rs virus å måtte ha sonde for å få i seg mat etter det tok de ikke puppen noe mer men det er normalt etter sonde men er superfornøyd med å ha ammet begge i fire måneder da jeg ikke klarte å amme storesøster for 7 1/2 år siden