Amming etter reduksjon

Søringinord

Andre møte med forumet
Er det noen her som har erfaring med amming etter brystreduksjon?
:anyone
Jeg reduserte mine for ca 10 år siden når jeg så vidt var 18 og har spurt både lege, fødselslege og jordmor. Men ingen av dem kunne svare på spørsmål, da ingen av dem har kjenskap til hvordan det er å amme etter en reduksjon.
(Har varslet sykehuset om at jeg ønsker ammehjelp og er forberedt på at det kan bli vanskelig).

Forstår at dette er veldig individuelt, men er bare nygjerrig på andre sine erfaringer. :happy:
 
Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt om erfaring, men har også tatt brystløft og spent på ammingen. Fikk de 2 første før operasjonen så blir spennende denne gang. Allerede større og ømme pupper og råmelk har begynt og komme. Tar det som et godt tegn. Tenkte også be om ekstra ammehjelp på sykehuset. Jeg opererte for snart 4 år siden. Har et lite innlegg også.
 
Kildene er desverre så vage pga det ikkje finnes nokon fasit. Amming er superenkelt for nokon og kjempevanskelig for nokon. Nokon har klart det kjempefint i tre svangerskap, så går det ikkje på fjerde og går strålande med nr.5 igjen.
Det er ikkje bare fysikken til mor det går på heller. Men på stress, barnets evne til suging. Ikkje minst evne/tålmodighet til å vente på melka. Evt til å svelge unna i den farten melka kjem. Jah, ørti småfaktorar.

Sjøl har eg innlegg. Og eg klarte fullamme første utan problem. Har ein nakkeskade som gir mykje smerter. Så måtte ha syntocinonspray for å få hjelp til å få melka til å sleppe.
Amma første heilt til nr.2 kom, men fekk det absolutt ikkje til med ho likevel. Ho var mykje sjuk og konstant febril. Hadde ikkje sjans.
viste seg etterpå at ho nok vart febril av at eg fekk i meg melkeprotein..

Kjempeflott at du har bedd om hjelp!
Men om det ikkje skulle gå, så ikkje gi deg sjølv juling.
 
Back
Topp