Amming - dette må du være klar over!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg gleder meg til ammingen, vi strevde litt sist, håper det går bedre denne gangen:)

Jeg strevde veldig med ammingen med første. Heldigvis får man veldig mange verktøy i løpet av den tiden mån strever, som man kan bruke videre neste gang =)

Jeg gleder meg også til ammingen :) litt sår og startvansker, men ammet jenta mi i 18 måneder, før puppen ble lagt på hylla :)

Det gikk seg aldri helt til hos oss. Holdt på i 4 måneder. Helsesøster var overrasket over at jeg fikk det til så lenge... Ammingen ble derfor ikke så koselig som vi så gjerne ønsket. Jeg synes det er veldig ille dette presset som kommer over mødre som sliter med amming. Det er viktig å understreke at det ikke alltid går seg til. Om ammingen bare er trøblete så kan det være godt å spør seg selv om man hadde hatt det bedre med babyen om en hadde sluttet å amme. Det føles veldig vemodig. Og derfor klarte ikke jeg å gi opp å fortsette å prøve. men tilslutt gikk det bare ikke lenger. Og hun sluttet å ville ta pupp. Og da følte jeg meg mye mer knyttet til min lille når man kunne legge ammingen på hylla.

Men når det er sagt, og kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å prøve like iherdig neste gang.

Back
Topp