Amming - dette må du være klar over!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg masse til å kunne amme :) dreit meg ut med guttungen sist, ga han flaske en kveld med alt for stort hull når han var 2,5mnd:/
Så da ville ikke gutten ha mere pupp etter det. Så håper virkelig ammingen går bra denne gangen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sikkert fint og flott i teorien, men jeg opplevde de 5 dagene jeg lå på barsel at ingen av personalet var enige om noe som helst. Jeg kan rose en barnepleier som virkelig hjalp meg og fulgte meg opp, men hun jobbet jo ikke døgnet rundt og på dag 2 var det en barnepleier som gav gutten min flaske fordi jeg ikke hadde melk og ikke kunne la gutten sulte ihjel. Da var det gjort, han var 0 interessert i å prøve puppen etter dette, så da ble det mme/pumping og intens prøving noen uker før jeg gav opp.

Er litt mer selvsikker nå så jeg kan be om konkret hjelp i stedet for å ta i mot alle velmenende råd som førstegangs. Vet jeg har nok melk, og vet jeg ikke har tette melkeganger. Jeg er brystoperert og merke at kunnskapen er lav, og at det finnes tusen forskjellige meninger om det, men det bør helsepersonell holde seg for god til å kommentere til en nybakt mamma :-)

Back
Topp