Amming - dette må du være klar over!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Eg glede meg til ammingen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spent på og gleder meg til det ja :-)

Veldig innstilt på å få det til! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Jeg skal ikke amme, så det ofrer jeg ikke så mange tankene.

Hvorfor ikke om jeg kan spørre? Du må såklart ikke svare? ;)

Kroppen min er ikke ment for å amme, den er veldig lite glad i seg selv, akkurat som jeg ikke er så veldig glad i den, blant annet for det. Nei, men jeg har en god del av kroppen der jeg ikke har pigmenter i huden som gjør huden veldig tynn og veldig utsatt ved påkjenninger, blant annet da hele puppene. Så jeg mangler liksom alt som heter brystvorter som kan takle unger som ammer. Så det går rett og slett ikke. Prøvde med storesøster og der gikk det ikke i det hele tatt og med lillesøster ble det bare prøvd bittelitt. Begge begynte med Nan på sykehuset. Puppene mine er liksom ikke noe som "brukes", de bare er der stort sett hvite. :P

Kroppen min er ikke ment for å amme, den er veldig lite glad i seg selv, akkurat som jeg ikke er så veldig glad i den, blant annet for det. Nei, men jeg har en god del av kroppen der jeg ikke har pigmenter i huden som gjør huden veldig tynn og veldig utsatt ved påkjenninger, blant annet da hele puppene. Så jeg mangler liksom alt som heter brystvorter som kan takle unger som ammer. Så det går rett og slett ikke. Prøvde med storesøster og der gikk det ikke i det hele tatt og med lillesøster ble det bare prøvd bittelitt. Begge begynte med Nan på sykehuset. Puppene mine er liksom ikke noe som "brukes", de bare er der stort sett hvite. :p

Åja... Det kan jeg godt forstå.
Jeg misliker og har alltid mislikt mine bryster som igjen har resultert i at jeg stort sett alltid dekker meg til/ sover med t-shirt osv sammen med mannen. Takler ikke berøring eller noe sensuelle greier i nærheten av brystene mine.
Så jeg var veldig innstilt på at jeg ikke ville klare å amme første jenta mi men jeg fikk det til på mirakeløst vis. ;)
MEN det verste jeg gjør er å smøre brystvorter med purelan... *grøss* Blir kvalm av det...
Spent på om jeg får til ammingen med lillebror. :) Gjenstår å se ;)
Håper det jo :)

Håper virkelig jeg får til å amme denne gangen også :)
Det gikk veldig greit med begge jentene, og har stor tro på at det skal gå denne gangen også.
Det er jo så kos :)

Back
Topp