Amming av store barn...

Madoc

Gift med forumet
Hva synes du om amming av store barn? (Barn over 2 år)

Ville ikke gjort det selv, men om andre vil så gjør det meg ingenting.

Det som gjør at det ikke frister meg i det heletatt er det at jeg synes det er vemmelig om ungen selv tar frem puppen.. altså MIN pupp[:D]

Jeg synes det er ekkelt (EKKELT FOR MEG ALTSÅ- IKKE NOE PERSONHETS!!!) Så jeg ville aldri gjort det... og jeg synes det er litt over grensa om andre gjør det også[:D][:D][:D] (BARE LITT ALTSÅ)

jeg syns det er flott at folk gjør det hvis dem vil det [:)]

ORIGINAL: Bitzyh

Det som gjør at det ikke frister meg i det heletatt er det at jeg synes det er vemmelig om ungen selv tar frem puppen.. altså MIN pupp[:D]

Det innlegget kunne jeg også ha skrevet[:D] Akkurat sånn ser jeg på det og.

Folk får gjøre som di vil...

jeg hadde nok ikke gjort det selv.

Synes det er flott!!!! Og anbefalt av WHO...

Syns det er flott jeg[:D]!

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: Bitzyh

Det innlegget kunne jeg også ha skrevet[:D] Akkurat sånn ser jeg på det og.

Det gjør jo barn fra de er ganske små da.

Jeg mener det får være opp til hver enkelt (unge og mor) hvor lenge de vil amme/die. [:)]

ORIGINAL: CogJ

syntes det er flott..

hvorfor IKKE?

Synes det er flott jeg.[:)]
Hender seg at snupp her sniker seg en liten tår her om morningen når ho kommer inn i vår seng.[:)] Og ja, ho blir 3 år neste søndag.[:)] Og spør aldri etter pupp eller drar i klærne mine, som mange her mener de gjør.[:)]

Får være opp til hver enkelt, for min del så var det å amme eldste i ca 9 mnd nok for meg.

Men syns det er flott at andre vil amme lengst mulig

Back
Topp