Amming av barn (dere som har flere)

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Jeg lurer på om det er noen her som hadde lite melk til første baby, men nok melk til nummer 2?

Jeg hadde nemlig lite melk til mini. Og er så redd jeg da er "dømt" til og ha lite melk til en eventuell nestemann ogsåemoticon

Noen som har noen erfaringer?

første mann hadde jeg bare melk til første uken.Og jeg fullamma ikke engang.Jeg hadde nok melk til et halvt måltid.Så førstemann var dømt til å bli flaskebarn.
Andremann er fullammet nå er andremann 7mnd.. Rart at det kan være så stor forskjell

Omvendt her, ammet nr 1 i 9 mnd uten problemer, masse melk. Men med nr 2 klarte jeg ikke mer enn i 3 mnd, da gikk det opp for meg at hun aldri var mett..

Lykke til!

Med storbror ammet eg til han var 3-4 mnd,da orka eg ikkje mer. Så kom lillesøster og var da instilt på at denne gan skaleg klare det da allt blir mye enklere,men den tutta fikk kolikk og samme hviklen stilling eg prøvde å gi henne så bare skreik hun. så da hun var rundt 3 mnd ga eg opp igjen.. Denne gang SKAL eg holde ut samme hva.. Orker ikkje det kavet med flaksene igjen..

Titt titt siljemor, håpet er langt i fra ute

1. fikk jeg aldri til å amme.
2. ammet jeg i 12 mnd men måtte gi nan i tillegg å da jeg ikke hadde nok melk.
3. ammet jeg i 16 mnd. hadde nok melk.

Siljemor88 skrev:
Så godt og se at det er noen som fikk ammet lenger med nr 2
Da er ikke allt håp ute

kan jo være du kansje har trange melkekanaler....
Jeg har hatt nok til alle 3, men melka ville ikke ut, fordi melkekanalene var for trange rett å slett...
Fekk ikke mettet de på noen måltider, fekk flaske fra dag 1.

Med nr3 fekk jeg en slik nesespray med legen som jeg tok 10 min før amming og hu kunne jeg amme til hu var mett.. hu ammet jeg til hu var rundt 4 mnder.. ble andre faktorer som spillte inn som gjorde at jeg droppet ammingen :)

Back
Topp