Hvor får man tak i det ? Finner jo ingenting nesten på nettet, og vi skal i en konfirmasjon i slutten av april (om ikke vi ligger på føden da) og så kommer jo 17 mai. Bunaden er bare å glemme, så er ute etter en fin ammekjole eller en topp eller noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjempefin! Skal i dåp neste helg, så kjøpte den nå, så håper jeg rekker å få den!Jeg handla julekjolen på Zalando fra mamalicious, med det i bakhodet at den skulle kunne brukes som ammekjole også, til konfirmasjon og 17. mai. Veldig fornøyd med passformen på den, den kan brukes i ettertid også
Tror det var denne, eller hvertfall en som ligner veldig. https://www.zalando.no/mama-licious-mlwedd-cocktailkjole-nine-iron-m6429f052-i11.html
Den var kjempefin! Skal i dåp neste helg, så kjøpte den nå, så håper jeg rekker å få den!
Den var fin!!Jeg handla julekjolen på Zalando fra mamalicious, med det i bakhodet at den skulle kunne brukes som ammekjole også, til konfirmasjon og 17. mai. Veldig fornøyd med passformen på den, den kan brukes i ettertid også
Tror det var denne, eller hvertfall en som ligner veldig. https://www.zalando.no/mama-licious-mlwedd-cocktailkjole-nine-iron-m6429f052-i11.html
Jeg brukte skjørt og bluse med knepping, og ammesinglett under til pent sist. Tror jeg går for det samme denne gangen.
Når vi var i selskap, hadde dåp og sånt gikk jeg uansett til et annet rom for å amme i fred. Så da var det ikke noe stress å kneppe opp blusen og sånn.Ikke dumt, har tenkt på skjørt jeg også, men tenkt at det blir vanskelig/ubekvemt med en topp som må drages opp hele tiden, så knapper var lurt
Når vi var i selskap, hadde dåp og sånt gikk jeg uansett til et annet rom for å amme i fred. Så da var det ikke noe stress å kneppe opp blusen og sånn.
Nei må man så må man. Men syntes det var fint for oss begge med litt ro når hun skulle spise. Uansett hva andre skulle mene så føltes det ikke rett å brette ut puppen foran tanter, onkler og svigerbrorJa vi kommer nok til å gjøre det uansett, men skulle det være krise er det greit å føle seg noenlunde tildekket Er ikke typen som bretter ut puppen foran masse folk, selvom jeg misunner de som ikke bryr seg så hardt
Nei må man så må man. Men syntes det var fint for oss begge med litt ro når hun skulle spise. Uansett hva andre skulle mene så føltes det ikke rett å brette ut puppen foran tanter, onkler og svigerbror