Ammevennlig bikini

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Noen som har tips om ammevennlig bikinitopp?
Har prøvd ut disse trekanttoppene på Cubus, men ble ALT for små for mine ammepupper :happy118
Så lurer på om noen vet av større slike eller en annen som er lett å ta fram den ene puppen ? :anyone
 
Sunseeker er et merke som har gode bikinier for de litt større brystene :)
God tur!
 
Boob har også badetøy beregnet for amming
 
Sunseeker er et merke som har gode bikinier for de litt større brystene :)
God tur!
De er ikke så svære, så får brukt av de største i "vanlige" butikker, men de er så tykke(ikke push up) at jeg får ikke sprettet de ned eller noe som gjør til at jeg kan amme i de uten å ta den helt av.
Men takk for tips :)
 
«Lever» i helt vanlige trekant-bikinitopper nå! Sånn uten fastlåste trekanter, og i et litt stivt/fast stoff. Synes faktisk det fungerer bedre enn vanlige ammetopper for meg (men har ikke så store pupper så vet ikke om det fungerer da og.) Når jeg skal amme så «sklir» jeg bare den trekanten på puppen til siden. Kan tilogmed bruke ammeinnlegg på innsiden, og uansett så viser uansett ikke verken nippel eller melkeflekk gjennom :p
 
Noen som har tips om ammevennlig bikinitopp?
Har prøvd ut disse trekanttoppene på Cubus, men ble ALT for små for mine ammepupper :happy118
Så lurer på om noen vet av større slike eller en annen som er lett å ta fram den ene puppen ? :anyone
Change har gode bikini. Om du kjøp et uvattert er de lette å brette ned.
 
«Lever» i helt vanlige trekant-bikinitopper nå! Sånn uten fastlåste trekanter, og i et litt stivt/fast stoff. Synes faktisk det fungerer bedre enn vanlige ammetopper for meg (men har ikke så store pupper så vet ikke om det fungerer da og.) Når jeg skal amme så «sklir» jeg bare den trekanten på puppen til siden. Kan tilogmed bruke ammeinnlegg på innsiden, og uansett så viser uansett ikke verken nippel eller melkeflekk gjennom :p
Hadde ikke funker for meg med store pupper. Trekantbikini egner seg dårlig da
 
Bruker bikini fra Cubus. Riktignok ikke trekant. Det er puppene for store for[emoji23] så bare vipper jeg puppen ut av[emoji23]


Haha. Nå høres det ut som jeg har deee svære jura[emoji85]
 
Jeg bruker en svart ammebh som bikinioverdel
 
Back
Topp