Ammevenlige kjoler

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Sitter og tenker "17. mai" samt vi skal kanskje en tur i bryllup tidlig i juni mnd.
ER jo ikke sikkert barnet er født en stund før 17.mai her og heller ikke sikkert jeg orker noe denne dagen om fødselen nettopp har vært.. men tenker hvis om at...

Noen tips til fine, ammevenlige kjoler? :))

Sitter og tenker "17. mai" samt vi skal kanskje en tur i bryllup tidlig i juni mnd.
ER jo ikke sikkert barnet er født en stund før 17.mai her og heller ikke sikkert jeg orker noe denne dagen om fødselen nettopp har vært.. men tenker hvis om at...

Noen tips til fine, ammevenlige kjoler? :))

Dette lurer jeg også på!! Kanskje en tubekjole? Men føler det blir litt lite støtte til "kanonene" da;-)

Jeg tenker som så at 17 mai feiring står jeg over i år. Tror jeg har mer enn nok å styre med da:) er ikke sikkert jeg har født en gang men er godt på overtid:)
Vi skal også i bryllup i juni og juli, så regner med jeg må ut på shopping, i værste fall dra på meg et laken:p
Ser for meg kjole med knytting i nakken, så får eg finne en plass der jeg kan være aleine å amme, visst jeg må ha med rusket:)

Har du sett denne fra Even&Odd som de har på zalando?

http://m.zalando.no/even-odd-cocktailkjole-bla-ev421c0d4-501.html

ImageUploadedByBV Forum1366796293.516594.jpg

Den har sånn overlapp over puppen sånn at man bare kan ta ut puppen ved å dytte kjolen til side! I tillegg er den løs fra under puppene så man kan ha litt "gravidemage" igjen liksom!

Jeg kjøpte denne til jul/nyttår og lurer på om jeg må kjøpe en til! Finnes i hørt farger og man kan jo bare bytte båndet på den så er det en annen kjole! :)

-- tasting fra mobil --

Ja, det var noe å tenke på. Regner med det blir en utfordring med de svære ammekanonene jeg vil få. Vanskelig å finne klær som passer når kroppen er normal, mens puppene er enorme :p

Har du sett denne fra Even&Odd som de har på zalando?

http://m.zalando.no/even-odd-cocktailkjole-bla-ev421c0d4-501.html

Vis vedlegget 12281

Den har sånn overlapp over puppen sånn at man bare kan ta ut puppen ved å dytte kjolen til side! I tillegg er den løs fra under puppene så man kan ha litt "gravidemage" igjen liksom!

Jeg kjøpte denne til jul/nyttår og lurer på om jeg må kjøpe en til! Finnes i hørt farger og man kan jo bare bytte båndet på den så er det en annen kjole! :)

-- tasting fra mobil --
Den var nydelig!!

Jeg har også lurt, og kikket litt, men ikke funnet noe som jeg har virkelig likt ennå. Men den kjolen fra Zalando over her var ikke dum, nei! :hello2
17. mai regner jeg ikke med at jeg trenger noe; enten er jeg "unnskyldt" med en veldig nyfødt baby, eller så er jeg "unnskyldt" med å være veldig på overtid (eller jeg ligger på sykehuset og skriker mens korpset masjerer forbi utenfor, hahaha!)
Men vi er også invitert i et bryllup senere i juni, og usikker på om noen av kjolene jeg har vil passe...kommer an på hvor store puppene blir! Får vente litt og se an, tenker jeg (men er litt shoppesjuk!)

De har mye flott til gravide, ammende, barn pluss pluss :D

Back
Topp