Ammetopp

MittAndre <3

Elsker forumet
Bruker dere ammetopper? Jeg har bestemt meg for å kjøpe det denne gangen så slipper jeg og vise "deige-magen" min til hele verden...men de er så latterlig dyre på Barnas Hus og Bebito...vet dere om de finnes andre steder? Nettsider eller noe?

kjøpte to topper på H&M, 250 tror jeg de kostet tilsammen.
ellers er jeg ute etter en ammekjole etterhvert som ikke er råddyr, noen tips?

Har de på H&M også?!!? Jeg har akkurat fått høre at de har på Lindex og takk for tips, jenter! Nå skal jeg ut og shoppe ammetopper! VELDIG glad for at jeg ikke kjøpte til 700 kr på Barnas Hus idag!

Arvet noen fra Lindex av ei venninne som var ferdig med ammingen. De er helt supre, har stort sett bodd i de toppene siden vi kom hjem fra sykehuset. Anbefales!

allumia skrev:
Arvet noen fra Lindex av ei venninne som var ferdig med ammingen. De er helt supre, har stort sett bodd i de toppene siden vi kom hjem fra sykehuset. Anbefales!

Nå er jeg lykkelig eier av 3 stk amme-singleter fra Lindex til den nette sum av 149 per stk!!! Veldig fornøyd! Håper bare de passer...litt vanskelig å prøve de nå, liksom, hahahha!!! ;)

muffinsdronningen skrev:
kjøpte to topper på H&M, 250 tror jeg de kostet tilsammen.
ellers er jeg ute etter en ammekjole etterhvert som ikke er råddyr, noen tips?

Kanskje eBay har ammekjoler til en grei pris? De hadde ihvertfall en del ammetopper, men når jeg fant så billig på Lindex så gadd jeg ikke bestille derfra. Men jeg syns jeg så en kjole eller to da jeg var innom der så ta en surferunde der ;)

Kjoler med stropper bør funke fint til å amme i. Bare slenge ned den ene stroppen også har man ammeBH under så åpner bare den opp så flasher ikke hele puppen uansett ;)

Sist (for et år siden...) kjøpte jeg en del kjoler og topper med knepping midt foran, og ellers er jeg enig med deg over ang singleter med stropper. Er i det hele tatt litt fan av å unngå "spesial"-ammetøy (bortsett fra bh-er, selvsagt), men heller kjøpe klær som kan brukes seinere også:)

Chocolate girl skrev:
Kjoler med stropper bør funke fint til å amme i. Bare slenge ned den ene stroppen også har man ammeBH under så åpner bare den opp så flasher ikke hele puppen uansett ;)

smart!!

jeg bruker bare tangtopper og kjoler med litt utringning.. 

Jeg har også tre av de fra Lindex, synes de er veldig deilig i stoffet (holder seg veldig fint) og så passer de over magen nå som jeg er gravid!!

Har også kjøpt to boob ammetopper. Disse er litt dyrere, men er veldig fin og kan brukes når jeg vil pynte meg litt mer og når jeg er ute og ikke ønsker å blotte like mye hud (åpning under brystet). 

kjøpt Boobs ammetopper på salg jeg... ellers er de jo sykt dyre. har ikke prøvd ellos sine, men likte måten de var laga på bedre enn h&m sine, de liker jeg ikke.

Sist jeg ammet gjorde jeg dette: singlet under enhver topp.. Så dro jeg den ytterste toppen opp, og singleten ned, og slapp og vise frem magen.. Tenkte bare hvis dere skulle gå lei av ammetopper. Utvalget er jo ikke mega,liksom...

Back
Topp