Ammetopp spørsmål

anahen

Gift med forumet
På et helt generelt grunnlag;

Hva ønsker dere av en ammetopp? Da mener jeg ikke undertøy, men type genser.

Kunne dere tenkt dere litt mer "moteriktig"? Enklere?
Mer stæsj på? Type åpning til å ta ut puppen?

Går jo ann å forsøke påvirke kleskjedene gjennom ønsker, noen av de er hvertfall åpne for det[:)]

Hilsen meg som ikke gidder betale 700-800,- for en Boob ammetopp[;)]

Jeg liker åpningen å¨boob ammetopp, men synes de er både stygge og dyre! Ammetoppen på HM er for utringet, og generelt uformerlig.
Jeg vil ha topp med boobåpning, løs på magen, og den må helst gå litt ned på rumpa. Jeg synes ikke det er nødvendig med mye pynt på den, men den trenger ikke være ensfarget og kjedelig av den grunn [:)] Nå følte jeg meg muligens litt kravstor.. Jeg vil forresten også ha topp med en slags strikk i utringningen, som man enkelt kan dra ned unde puppen! Er det ingen kreative sjeler der ute som vil lage nettbutikk med ammeklær? clovek? [:D]

Jeg bruker forøvrig løse skjorter/tunikaer som er enkle å dra opp, så har jeg lang singlett under som er mulig å dra ned. Gleder meg skikkelig til jeg kan handle klær igjen, uten å måtte tenke praktisk [8D]

Eg har kjøpt ein ammetopp bra boob, den kosta 475 kr :) Den e svart og enkel, med genial frontopning. Liker den veldig godt! Men hadde vore kjekt med litt pynt på. Ein blomst, eller anna koselig mønster nede i eine hjørnet feks...
Ellers har eg kjøpt 2 ammesingleter fra merket 2wear ( på Lavida, trur dei har nettbutikk og) Ein svart og ein kvit, heilt einsfarga. Dei kosta normalt 199, men var på salg til 99 :)
Har og kjøpt ein ammetopp fra HM, men likar ikkje formen på den...

Har og prøvd ammetopp fra hotmilk, den var genial, med knapping over puppen, slik at du knappa opp og pakka ut på ein måte.. hehe.. herlige pynt på den og! Bestillte, men måtte returnere den pga for liten str.

Mine ønsker og krav til ein ammetopp/kle må vera:

*Kjekk frontløsning, slik at eg slepp og blottlegge heile puppen når eg ammar offentlig ( gjerne slik som på hotmilk toppane)
*Gjerne litt friske fargar og fasongar på klærne, og ikkje berre "trompetform som HM sine toppar...
* Liten pynt eller applikasjon nede i hjørnet, eller på frontstykke..
*Gjerne meir utvalg i kvardagslige ammekjolar, kjekt og kunne pynte seg litt ekstra når ein skal på kafe osv. Type omslagskjole i toppen i alle fall!

Bra damer![:D]

Bring it on![:)]

Noe med plass til puppen??

ORIGINAL: marihøna30

Hehe, GODT poeng [;)]

Det sliter jeg med og ... Får ikke puppene ut gjennom de åpningene som er beregnet til puppene ... Så det ender opp med at jeg må dra hele toppen opp likevel ...

Jeg har bare prøvd H&M sine, for jeg ikke gidder bruke så mye penger på ammetopper,fordi jeg ikke finner noen fine!!

Å de fra H&M er STYGGE!
Så jeg pleier ha en singlett under en topp,så trekke opp toppen over å dekke brystet med den, å dekker mage og resten med singletten, men litt tungvindt!

Så jeg ønsker:

Mindre utringa en H&M sine.
Litt mer at de holder formen, å ikke blir så dvaske.
Noen andre stoffer, jeg liker å pynte meg litt, så noe annet en ren "joggebuksestoff" nesten[:)]
Noen litt lengre modeller, mer som en tunika(kan hende det finnes,jeg finner ikke[:)])

ORIGINAL: MilliVanilli
Så jeg pleier ha en singlett under en topp,så trekke opp toppen over å dekke brystet med den, å dekker mage og resten med singletten, men litt tungvindt!

Det gjør jeg også, finner ikke noe særlig ammetopper jeg liker.

Kunne godt tenkt meg noen litt finere ammetopper, noe mer pyntet.[:)] De jeg liker dårligst er de som av en eller annen grunn både er mammatopp og ammetopp. Hvem i all verden trenger ammetopp når de er høygravide.[8|][8|] (Jeg ammet deler av svangerskapet jeg også altså, men ikke så mye at jeg trengte ammetopper.) Når jeg er ferdig med å være gravid vil jeg ikke gå rundt i mammaklær, da vil jeg vise fram at magen er flat igjen.[>:]

supert damer[:)]

Jeg kommer til å overbringe ønsker på mail til div. kjeder[:)]
Det skjer ingenting om man ikke begynner, sant?[;)]

ORIGINAL: marihøna30

Det vil jeg også ha... får jo knapt puppen ut åpningen i de jeg[:@][&:]

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35265&productId=288041&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

har denne, og jeg eeelsker en <3
God, mjuk, vid på magen super åpning, og rett og slett herrrrrlig [;)][:D]

Back
Topp