Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søsteren min fikk det. Avlastning, avlastning, avlastning og Ibux hvis du tåler det. Fysio kan også være nyttig, det er ikke en uvanlig problematikk når man har baby. Håper det går fort over!Hei!
Er det andre enn meg som sliter med vindt i tommelsenen? Gir flaske, og forsøker endre vinkel, men kvir meg skikkelig for å løfte opp baby. Avlastet i noen dager, men merker ingen endring….
Fungerer de selv om det er området under tommelen som er vond (de på siden av håndleddet altså)? Har gått med en i tøy fra apoteket, men synes ikke den hjelper særlig…gir i beste fall en falsk følelse av trygghet. Ibux er lurt altså?Jeg hadde dette i begge samtidig. Helt krise. For min del var det mye forårsaket av 270000 knapper på body og pyjamas. Gikk til kiropraktor og fikk sånn støtte fra apotek. Tommelen ble helt låst (tok én av gangen), men det gikk endelig over! https://www.farmasiet.no/catalog/hjelpemidler-og-utstyr/stotteprodukter/actimove-actimoveactimove-rhizo-forte-rhizo-forte-tommelstotte-hoyre,5009430?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Rhizo Forte - 1148780&gad_source=1&gad_campaignid=22335278788&gbraid=0AAAAADSYjGEQ90EhcYQQHae9iN7P8dyCr&gclid=CjwKCAiA0eTJBhBaEiwA-Pa-hRIwC395Ze3_wDL1yCC3IUwYJfjQpGXlGGOO6fWWYUKoFbhWdBvwjBoCj84QAvD_BwE
Kjøpte sånne., De i tøy hjalp ingenting. De støtter ikke nok
Takk! Avlaster det ueg kan, men det er vanskelig å ikke løfte/holde babySøsteren min fikk det. Avlastning, avlastning, avlastning og Ibux hvis du tåler det. Fysio kan også være nyttig, det er ikke en uvanlig problematikk når man har baby. Håper det går fort over!
Jeg hadde vondt litt overalt, fungerte kjempebra. Mye bedre enn medisin ja.Fungerer de selv om det er området under tommelen som er vond (de på siden av håndleddet altså)? Har gått med en i tøy fra apoteket, men synes ikke den hjelper særlig…gir i beste fall en falsk følelse av trygghet. Ibux er lurt altså?