ammetips?

Lohne

Forelsket i forumet
Babyen min "virrer" så lenge før han får tak i puppen. Han gaper og viser tydelig at han vil ha , men han bruker så lang tid på å suge seg fast. Dytter m armer og bøyer hodet og lukker munnen for tidlig. . Han blir veldig irritert og gira av dette..og det blir endel søl! Noen som har tips om hvordan jeg jan få han til å roe ned og "konsentrere" seg?

vet ikke om det er tips til å få han å roe ned, men jeg lærte et godt grep på sykehuset. ta armen din mellom beina på babyen og samme hånd hviler i nakken på babyen. da har du et godt tak og i det h*n gaper høyt nok plasserer du h*n til puppen.

slik er bianca også av og til og da tar jeg bare å fester hun fort på puppen så snart hun har munnen åpen, og noen ganger på jeg holde armene hennes litt vekk også så ike de kommer i veien :)

LadyOnHeels skrev:
slik er bianca også av og til og da tar jeg bare å fester hun fort på puppen så snart hun har munnen åpen, og noen ganger på jeg holde armene hennes litt vekk også så ike de kommer i veien :)

hehe de armene hørtes kjent ut;) iherdige armer som absolutt ikke hjelper til:)

Armene fyker rundt her og, men legg trykk mok nakken/øvre del av ryggen når du legger han til ogg press på hodet, da vil de instinktivt presse seg bakover.

Hehe, samme her:) Har igrunn bare de samme tipsene som de over.. Er litt irriterende når man sitter der me puppen ute og enter på en gapende munn, for melken renner jo som bare det i mellomtida!!:P

Kan jo evt prøve å gi litt fra en kopp sånn at h*n roer seg. Når jeg ammet måtte jeg gjøre det fordi snuppa var helt hol og hysterisk og bare kavet. Hun fikk nok til at hun roet seg noe og fikk etterpå et godt tak på puppen :)

Back
Topp