Jeg har født og kjøpte Lifeline sine vitamintilskudd/omega-3 for ammende på apoteket for å sikre riktig tilskudd i kroppen osv. Tok nycomed sine piller i "mamma" pakka i graviditeten, de kan visst og brukes hele ammeperioden men tenkte bare prøve nye nytt nå så kjøpte den gule boksen fra Lifeline (siden det og sto eksplisitt at det var for bruk ved amming). Reagerte litt på at den hvite vitaminpillen i pakken mangler skikkelig glatt overflate, gjør den litt mer vanskelig å svelge lett..
Vel, skulle nettopp ta mine daglige tilskudd av Lifeline-pillene og tror dere fader ikke jeg satt den hvite pilla fast i halsen?!? Den kom verken opp eller ned så jeg måtte kaste meg på en forskrekka pappa (som heldigvis fortsatt er hjemme med siste dag i perm i dag) fikk den opp igjen..
Advarer seriøst mot å ta de pillene alene hjemme!! Er det noen andre som har opplevd det her med Lifeline-pillene? Nå bytter jeg tilbake til Nycomed hvor det aldri var et problem!
Vel, skulle nettopp ta mine daglige tilskudd av Lifeline-pillene og tror dere fader ikke jeg satt den hvite pilla fast i halsen?!? Den kom verken opp eller ned så jeg måtte kaste meg på en forskrekka pappa (som heldigvis fortsatt er hjemme med siste dag i perm i dag) fikk den opp igjen..
Advarer seriøst mot å ta de pillene alene hjemme!! Er det noen andre som har opplevd det her med Lifeline-pillene? Nå bytter jeg tilbake til Nycomed hvor det aldri var et problem!