Noen som har erfaringer med ammete? Tok min første kopp nå nettopp i håp om at det øker melkeproduksjonen da jeg har aaaalt for lite melk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å drikke det for et par uker siden for fikk tips om at det var lurt å gjøre før fødsel også (redd jeg får for lite melk siden mor og søster aldri har fått nok), men har ikke termin før 30.08 og vet ikke om det virker. Har blitt mer sår og sprengt i brystene etter jeg begynte med det, men mulig man ville vært sånn uansett på denne tidaNoen som har erfaringer med ammete? Tok min første kopp nå nettopp i håp om at det øker melkeproduksjonen da jeg har aaaalt for lite melk![]()
Jeg begynte å drikke det for et par uker siden for fikk tips om at det var lurt å gjøre før fødsel også (redd jeg får for lite melk siden mor og søster aldri har fått nok), men har ikke termin før 30.08 og vet ikke om det virker. Har blitt mer sår og sprengt i brystene etter jeg begynte med det, men mulig man ville vært sånn uansett på denne tida
Kjøpt fra Weleda og Kloster. Synes Kloster sin er mest mild.
Lurt kjøp. Den er best. Personlig ble jeg litt kvalmen av Weleda sin. Har pakket te ned i fødebagen. Håper det hjelper deg!Jeg kjøpte den fra kloster, er så spent nå! Håper det fungerer!![]()
Lurt kjøp. Den er best. Personlig ble jeg litt kvalmen av Weleda sin. Har pakket te ned i fødebagen. Håper det hjelper deg!Husk at den skal drikkes utenom måltid. Stod iallefall på den ene av pakkene
![]()
Nesten som har drikke varmt vann med såvidt smak. Den andre smakte anis og fennikel og hva det nå varJa, så det! Og var overrasket over hvor lite den egentlig smakte, er egentlig ikke noe glad i varmt drikke og hvertfall ikke te, så "tvinger" den litt i meg, men siden den ikke smakte så gale så funker det greit endahaha