Ammete

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Drikker du dette?
Syns du det har noen effekt?
Hva type/merke drikker du og kjøpte du på helsekost eller apotek?

Jeg lurer på mye i dag,haha:rolleyes::p

Er det for luft i mage hos lille? Eller øke produksjon? ;)

jeg hiver innpå med ammete, fra helsekost. Både for å holde igang melkeproduskjon og magen til lille...Jeg ammer ikke, pumper hver 3 time for å gi på flaske da prinsen ikke klarer ta puppen..

Synes produksjon holder seg stabil, men aner ikke om det er pga teen, den øker iallfall ikke no synes jeg...
Jeg merker forskjell når han får morsmelk fremfor erstatning, men det trenger heller ikke være teen :) Så vanskelig å si gitt:)

jeg hiver innpå med ammete, fra helsekost. Både for å holde igang melkeproduskjon og magen til lille...Jeg ammer ikke, pumper hver 3 time for å gi på flaske da prinsen ikke klarer ta puppen..

Synes produksjon holder seg stabil, men aner ikke om det er pga teen, den øker iallfall ikke no synes jeg...
Jeg merker forskjell når han får morsmelk fremfor erstatning, men det trenger heller ikke være teen :) Så vanskelig å si gitt:)

Ok=) Hva merke da?:)

Jeg drakk masse ammete forrige barselsperiode. Jeg drakk en kopp i kantina på barsel, den smakte så godt! Smaken minnet meg om den fine perioden jeg hadde med storebror, gode minner :)

Har ikke kommet meg avgårde å kjøpe ennå, men skal kjøpe på apoteket :) Jeg vet ikke om den fungerer, men OM det skulle være gunstig for hans mage og min produksjon, så er det jo bra :) Den smaker iallefall GODT!

Nå har jeg drukket første kopp med ammete,og var ikke så gale på smak.
Mannen min kjøpte på apoteket,og den het ammete NAF 75g..om den er bra aner jeg ikke,men skader iallefall ikke å teste ut:rolleyes::D

Jeg vet ikke noe om effekten, men lillemor legger godt på seg og har ikke vondt i magen etter jeg startet med ammete. Det kan jo være tilfeldigheter, men jeg blir å fortsette enda ei god stund ammeteen. Jeg bruker kloster ammete.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Man kan også drikke ren fenikkel-te. Prøvde amme-te med storesøster pga mye luft, men det hadde ingen virkning på henne. Da fikk jeg et tips om å lage til fenikkel-te og gi henne 5ml før hver amming. Det gjorde underverker for henne! :)

Jeg tenkte også å prøve fennikel-te mot mgevondt hos lille, men de hadde ikke på apoteket, så jeg endte opp med amme-te i stedet.. Håper det hjelper litt på magen hennes..

Man kan også drikke ren fenikkel-te. Prøvde amme-te med storesøster pga mye luft, men det hadde ingen virkning på henne. Da fikk jeg et tips om å lage til fenikkel-te og gi henne 5ml før hver amming. Det gjorde underverker for henne! :)

Er det den som selges på helsekost? Eller lager du den selv?

Lulilu

Back
Topp