Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luft i magen hos veslegutt...Melken renner i strie strømmer såEr det for luft i mage hos lille? Eller øke produksjon?
jeg hiver innpå med ammete, fra helsekost. Både for å holde igang melkeproduskjon og magen til lille...Jeg ammer ikke, pumper hver 3 time for å gi på flaske da prinsen ikke klarer ta puppen..
Synes produksjon holder seg stabil, men aner ikke om det er pga teen, den øker iallfall ikke no synes jeg...
Jeg merker forskjell når han får morsmelk fremfor erstatning, men det trenger heller ikke være teen Så vanskelig å si gitt
Det tenker jeg på og. Pga luft - men hva hvis det også øker produksjon ? - har nok i flengLuft i magen hos veslegutt...Melken renner i strie strømmer så
Man kan også drikke ren fenikkel-te. Prøvde amme-te med storesøster pga mye luft, men det hadde ingen virkning på henne. Da fikk jeg et tips om å lage til fenikkel-te og gi henne 5ml før hver amming. Det gjorde underverker for henne!
Er det den som selges på helsekost? Eller lager du den selv?
Lulilu